Gå til innhold

Mase rier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har mase rier??? og er det noen som vet hvor vonde vanlige rier er i forhold? Synes disse mase riene er ganske vonde jeg:( Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg har masse av dem. Hadde ikke med nr 1 , da gikk jeg rett fra kynnere over i rier. Kan vel sammenlikne maseriene mine med tidlige åpningsrier, vonde, men ikke på langt nær så vonde som de ble etterhvert i fødselen. Det er ikke tull at man stort sett vet at det er ordentlige rier når de først setter igang.

Jeg tenker at maseriene er jo med på å forberede meg på smerten som kommer, er bedre at det bygger seg opp enn å bli kastet ut i det.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig kan man få mase rier?

Jeg hadde en skikkelig runde fredagen, og litt i går.. Har ennå to uker til termin..

Kan jeg håpe på og få før termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Jeg har hatt maserier i 4 uker men er nå 8 dager på overtid... Selvfølgelig kan det hende du får bebisen din før men ikke belag deg på det, for da blir du bare skuffet slik som jeg har blitt. Håper du slipper å gå så mye lenger, maserier er både slitsomt og vondt. Lykke til!! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sitter her og har litt vondt i underlivet sånn av og på ( er det maserier) men jeg har også litt mørk utflod. er dette også vanlig? jeg har 2 uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maserier er det samme som "falske rier", altså en mellomting mellom kynnere & rier. Jeg har hatt maserier siden forrige søndag, (er nå innlagt på Riksen pga høyt BT, vært her i over 2 uker), og er veeldig klar for å få henne nå, selv om jeg bare er 37+1. Blir så sliten av all hodeverket og søvnløsheten.

 

Hos meg kjenner jeg kynnerne øverst i magen, og de bare strammer men gjør ikke vondt, mens maseriene er som sterke menssmerter i korsryggen & under magen, i tillegg til at det jo strammer i hele magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takker for svar.. da har jeg de å.. virkeli klar for at bejbi skall komme ut jeg å.. selvom jeg er berre 37+2. har slitt me høyt BT og hodepine lenge jeg å. men har fått fått blodtrykk medisin nå. men hode har festa seg og kjenner at noe er på gang og at noe er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...