PopUp Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Ja, enig ) Men jeg har aldri helt fått med meg når og hvor den går, bare "dulter" over den innimellom og da ser jeg på!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Fantastisk serie, jeg er seriøst blitt hekta Men går den andre steder enn på nrk3 man-ons i 23.00 tiden?
kulepenn Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 jepp tv4, tirsdag tror jeg i 21 tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå