Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vi skal ha ny når nestemann ankommer i høst, den vi har begynner å bli slitt, men har absolutt vært trofast så langt, og det er en gammel super nova. Vurderer derfor å kjøpe noe av det samme, men en slik kostbar ting bør utsjekkes, erfaringsmessig før innkjøp. Så vær så snill og tusen takk for hjelpen.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Blir nok SuperNova jeg anbefaler, er den beste av de vi har prøvd (både hatt selv og lånt).
mayaya Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 SuperNova! Lav stråling (stråler kun når ungen lager lyd), god rekkevidde, flere kanaler, oppladbar i begge ender, god holdbarhet
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Vil gjerne anbefale walkie talkie fra Clas Olsson, koster bare 299. Toveis kommunikasjon, og mulighet for taleaktivering, sånn at den kun piper (og stråler) når ungen virkelig skriker, og ikke ved bare pludring, jeg har ikke noe behov for å høre hver minste lyd...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Har Vision NOVA og Super NOVA. De er kanonbra begge to=) http://www.novababy.com/support.asp
Gjest 5 andre Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Bruker både en fra super nova og en fra doro med automatisk kanalsøk (ca. 1000 kr). Jeg liker doro sin mye bedre... Synes super nova sin slår sent inn selv om den står ved siden av barnet. (Av og til kan jeg høre to-tre skrik gjennom veggen, før den reagerer). Dessuten lager den en durelyd som varsel, som gjør at jeg ikke så lett hører akkurat hva som skjer inne hos barnet (ber om smokk osv). Den fra doro er mye mer sensitiv og har aldri hatt forstyrrelser fra andre sendere siden den søker ledig nett automatisk... Eneste negative med den fra doro er at baseenheten må være tilkoblet strøm.
Fire småtroll Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Har Doro og er kjempefornøyd.. Callen fungerer akkurat som den skal og i tillegg er det veldig greit at begge delene fungere på batteri (da kan den ligge i vogna, eller du kan ta med din del ut å måke snø når ungen sover inne). Synes også nattlyset på "babydelen" er fint, har det på ved siden av sprinkelsengen.
Vinden blåser Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Vi har supernova, og anbefaler gjerne den Hvis man er plaget av at ungen lager lyd uten at enheten registrerer det må du innstille sensitiviteten på enheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå