Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Min mann tjafser så mye på meg,.....Godt ja.... men innimellom hadde vært gor å bare ligget inntil uten en finger eller to på klitoris. Derfor skulle jeg ønske jeg kunne vært en barbie som kunne skrudd av underdelen. Da kunne min mann bare ha koset litt med overdelen min, mens underdelen var godt låst inn i safe. Det hadde vært noe det:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Sier de overvektige som har manglende erfaring på seksuelle opplevelser. Du vet hva sex er? Klitoris? Hmm....hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Virker som det er du som ikke vet hva sex er, HI. I tillegg har du ikke viljestyrken til å si nei til mannen din.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Høres mer ut som du sliter mentalt når du blander deg inn i en tråd du ikke har peiling på hva omhandler. Forskjellen på deg og meg er at jeg er delikat, slank og en sexmagnet for mannfolk. Du derimot sliter med frokostkonsept, slankekurer og lite delikat sånn ellers. Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå