Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Er det noen anbefalte retningslinjer eller noe på dette? At de bør være så og så mange uker/måneder?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Vi fløy med mellomste når hun var 4-5uker, ikke noe restriksjoner der i hvertfall og det gikk btw helt fint;)
NormaJean Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 vi reiste med fly da lillegutt var 5 uker. Hadde nok dratt tidligere, men det var faktisk formen min etter akutt ks som stoppet oss. Men hadde vel ventet til ungen var iallefall 2 uker da;) For oss var det uansett snakk om kun 1 time, oslo-bergen.
Ranveig R Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Så vidt eg veit er det ikkje restriksjonar på dette. Ei eg kjenner reiste med så å seie nyfødd baby (kanskje 1 veke gamal).
brooklyn Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 vi dro fra bergen til moss med fly da lillebror var 16 dager. Gikk helt fint, det. Det "verste" /skumleste var å bestille flybillett til han før han var født:) Måtte bestille i navnet hans og alt:)) Som sagt, det gikk helt fint. Han sov hele veien.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Ingen restriksjoner ang hvor tidlig man kan fly med spedbarn fra flyselskapenes side ihvertfall.
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 reiste til england med han når han var 5 uker. no problem. han sov søtt hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå