Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 En kompis skal opereres for epilepsi, og jeg lurer på om dette er farlig? Har en kollega som har en bror som gjennomgikk dette for ca 10 år siden - han fikk dårligere hukommelse etterpå blant annet, samt vanskeliger for å lære...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det går det ikke ann å svare på uten å vite mer... Hvor i hjernen er senteret for anfallene hans f.eks. Alle oprasjoner har jo en viss risiko, hva som kan skades om noe går galt i kameraten din sitt tilfelle kommer som sagt ann på hvor i hjernen han skal opereres, epilepsi kan nemlig ha sitt senter hvor som helst i hjernen. Har selv en kamerat som har senteret i frontallappen og han kan ikke opereres.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg vet faktisk ikke akkurat det, bare at han blir sykemeldt i 3-4 måneder. Vi er ikke så close at jeg føler jeg kan spørre så veldig mye... Fikk vite om operasjonen i en mail han skrev til meg, og lurer nå hva annet jeg kan svare enn lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå