Gå til innhold

Andre som fremdeles henger med på LOST?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laster de ned fra nettet, og skal se episode 11 nå snart.

Alle andre jeg kjenner har jo sluttet å se på det, så det hadde jo vært litt morsomt å diskutere det med noen ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Henger absolutt ikke med lenger, men følger med, ja! :)

Må si både sambo og jeg (og de fleste jeg kjenner som følger med) har ramla av lasset. Ikke godt å si hvilket år vi er i nå lenger! ;)

Skrevet

Nei, det er jo rimelig forvirrende nå...

Det siste jeg så var at Sayid dreper Ben som barn (12 år i 1977). Lurer på hva det fører til - he he.

Skrevet

Vi tenkte å laste ned siste sesongen snart, men har ikke kommet så langt enda. Nå går det i Heros, falt litt for den serien vi :-)

Skrevet

Kranglet meg gjennom halve sesong 1. Værste mølet jeg hadde vært borti:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var det siste vi også så. Men hva skal de oppnå med det da? Forandre fremtiden? Betyr det at vi må henge med fra '77 - '09? En smule forvirrende.

Jeg er mer interessert i å vite hva dette "monsteret" var, og hva som skjer med barna som blir født der, som de pratet om en gang i 2004....

Skrevet

Jepp vi følger med, både på Lost og Heroes. Siste episode jeg så av Lost var når Kate og Saywer leverer den skadde Ben til the Others. Elsker at stadig nye biter faller på plass samtidig som flere og flere blir løse, hehe.

Skrevet

jeg skjønner veldig lite av det gitt.. det var greit og forholdsvis oversiktelig i sesong 1 og noe av sesong 2, men nå....nei.

Skrevet

Det er nyeste episoden det-gikk forrige onsdag i USA. Gleder med til fortsettelsen:-)

Henger godt med enda. Er spent på hva som skjer med Ben og Locke i nåtiden.

Skrevet

Ja, det er vel den som jeg skal se nå om 20 min når den er ferdig lastet ned ;-)

Syns det har tatt seg godt opp igjen nå etter mye prat og konspirasjonsteorier de siste sesongene...

Syns også det er spennende med Sawyer sin rolle i Dharma-leiren

(gud, så sexy han er forresten )

Skrevet

Ja vi laster ned hver uke med en gang det blir lagt ut etter den har gått i USA:) ja sant det var det den ble avsluttet med. Lurer på hva som skjer med Sun og fly/helikopter kapteinen jeg, de møtte jo faren til Jack og han sa at de hadde en lang reise foran dem. hmmm...

Skrevet

jeg synes faktisk at ting begynner å gi mening igjen (såfremt noe gir mening i denne serien).... det med tidsreien er jo en snedig vending, å man skjønner jo da hvorfor Richard (den kjekkeste) alltid har vært like gammel/ung. Er helt sikkert en måte å reise i tiden på som er litt enklere enn den de har opplevd. Sun hadde jo en "lang reise " foran seg for å møte Jin igjen... er litt facinert igjen etter å ha vært LOST en laaang periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...