tiamor Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vurderer å kjøpe dresser til tvillingene mine. De er 11 mnd nå, rundt 78 cm lange tenker jeg. Hvis jeg kjøper dresser i str 86 nå, tror dere de fortsatt vil passe til høsten da? Og vil de være alfor store nå?
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg syns ikke det, men mine gutter er relativt store for alderen begge to. Dressene er korte i ryggen, syns jeg. Ville kjøpt 86 eller 92, tror jeg.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Er enig med Spetakkel i at de er litt korte i ryggen i forhold til armer og ben, men ellers er de nok heller litt store enn små i størrelsen. Min eldste er stor for alderen, og trekker ekstra lengde i ryggen, og måtte fort opp i størrelse. Til de to minste som er mer normalt lange og ikke så lange overkropper er de store i størrelsen. Minstegutten på 21 mnd bruker fortsatt den i str 80, men str 86 er ikke sånn altfor stor lenger den heller. 92 drukner han i.
mayaya Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Vi kjøpte 86 i fjor vår, han ble 2 år i mars da. Får den såvidt på seg enda, men skal kjøpe 92 i morgen.
mayaya Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Eh, han ble 2 i mars I ÅR ja. Så han fikk 86 når han var knappe ett år. Var i største laget da, men perfekt på høsten.
tre små... Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 min erfaring er at de er litt store i størrelsen! når jeg har merket dressen begynner å bli for liten så er det at den har blitt kort i beina.. så for mine barn har den ikke vært kort i ryggen.. de er litt små for alderen så mulig det er det.. minste jenta mi brukte str 86 i fjor.. den dressen har hun brukt litt nå også men skal nå gå over til 92. hun er nesten 90 cm lang og 2 1/2 år! jeg tror 86 blir stort nok og tror nok de passer dressene til høsten også.. størstejenta mi som blir 4 år går over til 98 nå og den er da romslig.. 92 er litt knapp..hun er nesten 100cm. lurte på å kjøpe 104 til ho.. (bruker det i det meste av klær...) men det hadde blitt altfor stort til ho..de skal jo kunne bevege seg i de dressene også så jeg ville helt klart gått for 86. tipper de kunne brukt str 80 nå også.. men 86 blir nok veldig bra og passer lengre.. men du kan jo prøve i butikken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå