Tidemann Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Dere som har hatt sopp,åssen merka dere det bortsett fra at dere klødde?
ifie Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Man kan få litt anderledes utflod (hvitaktig??) også kan det føles sårt i tillegg til kløen. Men man trenger ikke merke noe særlig heller! Om du er usikker kan du bare kjøpe canesten på apoteket og gjennomføre en kur likevel. Om du ikke blir bedre er det ikke sopp og du burde dra til lege. God bedring!
Tidemann Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Tusen takkfor svar:) jeg ringte til legen idag og han sa det samme som deg,så nå hååper jeg å bli kvitt plagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå