Aeris☆ Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 jeg vet ikke om dette er det rette forumet for spørsmålet, men fant ikke noen som "passet" men det jeg lurer på er hvor mange som har blitt gravide ved å hoppe av i svingen. jeg venter fortsatt på tr, og lurer derfor på om jeg kan være gravid. jeg velger å avvente noen dager til med å teste, for det er jo ikke store sjanser for at det kan være en graviditet i vente. føler også at jeg har noen symptomer som kvalme og murringer i magen, men ingen mens er kommet. kan jo bare være at jeg lurer meg selv ved tanken at jeg KAN være gravid, hehe:p men er det store sjanser for graviditet ved å hoppe av i svingen, og hvor tidlig kan man begynne å kjenne symptomer? satser på å teste rundt onsdag hvis mensen ikke har kommet innen da. husker ikke heelt når jeg hadde det sist:P
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hoppe av i svingen er vel ikke akkurat en sikker prevansjonsmetode, nei, så det er selvfølgelig en sjans for at du er gravid. :-) Det kan fort "lekke" litt før mannen trekker seg ut, og det trengs jo bare én sædcelle ... Ser av nicket ditt at det absolutt ikke gjør noe om prevasjonsmetoden ikke funket, så da ønsker jeg bare lykke til! =)
Tobarnsmor2be! Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg ble gravid av å hoppe av i svingen:) Så det er nok en stor mulighet for at du kan være gravid:) Jeg begynte med symptomer to dager etter at mens skulle kommet, testet positivt 4 dager etter.. Lykke til
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har blitt gravid de to forrige gangene med å hoppe av i svingen..... Nå var det ikke noen krise for oss at vi ble gravide da. Men hvis dere IKKE planlegger graviditet så ville jeg vel satse på annet prevensjonsmiddel.... ;-))
Aeris☆ Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 helt riktig! har absolutt ingenting å si om det har resultert i en liten en, hehe! mannen har vært skeptisk å vil vente i et år til, men etter jeg sa at jeg ikke har fått mensen enda, har han myknet litt! så håper det ikke kommer noe før onsdag og testing! hehe. men en annen ting mannen min er så opptatt av er "naturlig utvalg" hehe. han mener at hvis vi blir gravide ved å hoppe av i svingen, så kan det være en mulighet at ikke den "beste" sædcella fikk sin sjanse, for å si det sånn, hehe.. om dette er reelt vet jeg ingenting om.. noen som vet?
Aeris☆ Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 hehe, GuriMalla - helt sant! ikke den beste "prevensjonen" hehe! men jeg tåler ikke hormonell prev, å mannen liker ikke kondom, så da har jeg sagt at blir vi gravide, ja da blir vi det!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 hei, jeg er i uke 7 nå.. vi praktiserte hopp av i svningen. Skulle gå uten piller til tr ble normalt etter SA. Testet postivt 3 dager før IKM:D Og har kastet opp siden..Lykke til:D
Aeris☆ Skrevet 5. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2009 takk for svar! tror jeg vil teste i morgen i stedet for onsdag.. klarer ikke å vente lengre:P hehe! blir jo helt gal! kommer med oppdatering i morgen om jeg kommer til å fortsette i dette forumet eller ikke *krysserfingre*
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Vi har gjort det en gang i fra februar til dags dato, og da hoppa vi av...jeg er gravid! Fikk sjokk!
Aeris☆ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2009 hehe, såpass! fruktbar da med andre ord:P jeg skulle egentlig kjøpe test i dag, men rakk ikke før apoteket stengte.. så blir på onsdag i stedet likevel. da har jeg også litt lengre tid å avvente å se om tr kommer! håper ikke! hehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Huff, ja. Det er fortsatt mer en sjokkarta opplevelse enn glede....Men det kommer seg sikkert etterhvert. Da får du vente i spenning i to dager til:) Lykke til:)
Aeris☆ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2009 hehe, går vel bedre når det har fått sunket litt inn! når du testa positivt, og hvor langt på vei er du da? 2 dager er utroolig leng å vente, hehe! vil teste NÅ om den blir positiv så tror jeg nok første reaksjonen blir litt sånn lettere sjokkarta her også.. hehe, håper bare mannen ikke freaker helt ut.. har så absolutt ikke lyst å "get rid of it", liksom:P hehe! men, gidder ikke å ta noen sorger eller gleder på forskudd, for det er jo ikke sikkert at jeg er gravid en gang
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Til spørsmålet ditt om "naturlig utvalg", tror jeg du kan berolige mannen din med at den sædcella som eventuelt har sneket seg ut før "avhoppinga", må være en tøff og lur en ;-) Lykke til med prøvinga i morgen.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Tok den på lørdag. Er ca 7 uker gravid.. Nei da, ikke ta sorgene på forskudd:) Og som du sier selv, så er det ikke sikkert at du er gravid heller:) Og viss du skulle være det så er det duka for ein god samtale:)
Aeris☆ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. april 2009 tok test i dag, og den viste negativt. Noe mannen min var overlykkelig over! hehe. kjente jeg ble litt skuffa, men det er vel kanskje til det beste. man må være to om dette! da blir det ikke nå 09-baby på meg, men kanskje en neste år? sitter her og knasker saltkjeks og drikker cola mens jeg venter på tr.. er fortsatt veeldig kvalm :S jaja, dere får ha kjempelykke til videre framover! jeg kommer nok en dag der jeg også hehe!
Kongeørna Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 Jeg har aldri fått positiv gravi-test på ikm.... Har måttet vente flere dager over. Jeg har ikke benyttet "din" prevensjon som metode, men har barn både på p-piller og spiral, så det er lite som er 100%. Lykke til, uansett utfall
Aeris☆ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. april 2009 det som er, er at jeg ikke helt husker når første mensdag var i forrige måned, men det jeg vet er at jeg hadde mensen den første uka i forrige måned. mener det var rundt 1-2 mars, så teknisk sett skal det jo egentlig slå ut nå om jeg er gravid eller ikke. jeg er fortsatt veldig kvalm, og har ringt til sjefen og sagt at jeg ikke har mulighet til å jobbe i morgen. allmenntilstanden min er helt elendig.. jeg har ikke brekninger, og det kommer noe hverken opp eller ned, så det kan ikke bare være vanlig farang heller. så når det ser ut som en graviditet også er utelukket begynner jeg å bli bekymret for hva det kan være... skal prøve å få meg hastetime til legen i morgen for å få sjekka litt nærmere.. jeg HATER å være kvalm!
bolla piggsvin Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 hei satt å leste innlegget ditt.fått vært hos legen? her er jeg nå i uke 5 med kvalme:( hater det..hoppet og av i svingen vi også, men fikk en merkelig mens. har testet et par ganger men er negativ.. har mangen symptomer og men neida.. har en datter på 2 fra før og føler meg lik som den gang er litt redd for hva det kan være..men har ikke vært hos legen enda.men er vell ikke særlig smart å gå så lenge kvalm som jeg har gjort:( lykke til med prøvinga den gang dere setter i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå