Gå til innhold

Flere med mann som ikke vil planlegge nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig datter på 7 måneder med min sambo. Han har to fra et tidligere forhold. Vi har tidligere planlagt når vi skal ha vårt andre barn ( jeg har alltid ønsket med minst to). Har kranglet endel siste tiden og han ber meg stadig pakke kofferten men sier etterpå at han ikke vil jeg skal flytte men sier sånt når han blir sint.. Han har også, mens vi krangler, flere ganger sagt at han ikke vil ha fler barn. Så han driter jo bare fullstendig i det vi har planlagt før!! Jeg mener et forhold må tåle krangling også, det er jo ikke en dans på roser. Vårt første barn var veldig planlagt men han har flere ganger sagt f eks når hun gråter" husk at det var du som ville dette mest, jeg har jo to og var egentlig ferdig med barn". Hun får tenner nå og er forkjølet den lille jenta vår så hun har det ikke så lett om dagen og gråter mye og det synes han er veldig slitsomt. I dag sa han plutselig at han synes ikke man kan bestemme flere år framover i tid når vi skal ha neste barn! Det synes jeg definitivt man kan og han bryter det vi har planlagt. Han mener forholdet må være mer stabilt før vi kan planlegge nestemann! Tenk om det blir sånn at han aldri blir fornøyd med forholdet og ikke vil ha fler barn og så har jeg blitt hos ham og "kastet bort" dyrbar tid? Samtidig vanskelig å gå fra ham fordi det kan jo være han blir fornøyd og vil ha et barn til en gang. Og jeg har aldri ønsket barn med forskjellige menn. Jeg ønsker sånn inderlig et barn til og at mitt barn skal få et helsøsken også..Har vært lei meg og grått hele dagen i dag. Føler jeg har valgt feil mann. Alt føltes rett før nå.

Uff dette ble langt, måtte bare få dette ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...