Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 I utgangspunktet er dette det beste forholdet jeg noen gang har hatt, og jeg har funnet meg en stabil, snill mann som jeg stoler på og som er super kjekk. Problemet begynte da jeg ble gravid. Jeg ble veldig hormonell, og "glefset fort" og gråt fort..... dette taklet ikke mannen min, og svarer med sinne! "det går ikke an å oppføre seg på denne måten!!", osv! Tingen er at jeg har blitt bedre, men han har blitt verre!! Han har fått ett enormt temramang, og jeg kan ikke snakke om noe, uten at han klikker!! Han kommuniserer ikke i det hele tatt, og hvis vi krangler slenger han dritt og går! Etter en stund kommer han tilbake og later som ingenting!!! Jeg føler jeg gjør ALT for at VI skal fungere. Jeg tar opp ting, slik at vi kan finne nye måter å løse ting på, men jeg får jo INGENTING FRA HAN!!! Han svarer bare, det skjedde no da... jeg ville jo bare godt... det er ikke alltid en kan styre ting... jeg glemte det no da... Jeg konfronterer han masse, men det virker som at han ikke har noe som helt innsikt i hva en kunne gjordt annerledes.... Jeg gidder snart ikke mer....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Høres ut som dere har kommet inn i en litt dårlig sirkel, som ikke er uvanlig, i et samliv. Shit happens, men dere kan ikke gi opp av den grunn:)) PRØV å se på dette som en utfordring, som dere sammen skal komme i gjennom. Kontakt familievernkontoret og gå i terapi. De er der for dere og spesielt nå før babys kommer er det greit å få snakket ut litt...Kommer dere over på "rett kjør" igjen, vil du/dere merke at dere har styrket forholdet! INGEN går gjennom et samliv uten problemer. Ufordringene står i kø, og det gjelder å bestemme seg for at dette skal dere klare! Se på den første setningen din. Du har nå valgt å få barn med han. Alt dette teller vel for noe? Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg må være ærlig her og si at du fortjener ikke mannen din. Håper han kommer seg bort fra deg, og gjerne bort til meg;) Du har tydelige psykiske problemer og burde vel fått litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Synes alle skal se bort fra det siste innlegget her. Er svært tydelig skrevet for å provosere..og den biter vi ikke på..gjør vi vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå