Gå til innhold

Å stemme Frp er rett og slett en stemme rett i dass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen vil samarbeide med Frp og takk og lov for det. Jeg takker Høyre og vurderer å gi dem en stemme bare for sin standhaftighet.

Å stemme Frp er rett og slett en stemme rett i dass!

Det kan dere ha som punt 1 i partiprogrammet deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoho, min stemme går i såfall i dass, så det spruter!!!!!! :-D

Skrevet

Da går min stemme også i dass gitt :)

Skrevet

hehe

folk må få stemme som dem vil for min skyld. men jeg er ikke serlig begeistret for Frp jeg heller. men helt erlig at deter å stemme rett i dass er vel en litt dårlig argumentert kommentar?

Folk velger gjærene ut i fra det miljøet de selv kommer fra og befinner seg i. man blir påvirket at dem rundt seg. og hvilken livssituasjon man er i. hvilke erfaringer man har fra tidligere.

om ikke noen skulle få stemme på det partiet de da kommer frem til vil faktisk være å frata oss retten til å påvirke hva som skjer, den lille påvirkningsmuligheten er faktisk ganske så viktig selv om ikke alleer enige så handler det jo om hva majoriteten av sammfunnet ønsker.

Skrevet

Takk Erna Solberg! Takk Per Kristian Foss.

Skrevet

Jøss, det er akkurat det jeg tenker om de som stemmer på alle de andre partiene =)) Hehehe....!!

Skrevet

Men 19-01

De andre partiene klarer å samarbeider jo. Det er Frp ingen vil samarbeide med.

Skrevet

Jeg stemmer KRF jeg:p De er mest småbarnsfamilievennlige. Lengre permisjon, større kontantstøtte og satsing på familie. Så får alle andre stemme det de vil. Jeg er ego mtp valg, jeg stemmer det som gangner meg, og driter i alle andre...

Skrevet

Og der oppsummerte du egentlig hele partiet, meg, meg og mer meg, drit i alle andre!;-)

Skrevet

Samme som det gir så mye mer å stemme noen av de andre partiene liksom.. NOT!

Skrevet

Man må jo bare respektere at folk har ulike meninger og om de ønsker å stemme FrP så får de da bare gjøre det.

Men personlig har jeg ikke sansen for de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...