Gå til innhold

Jippi - jeg har rier :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig.... var hos jordmor kl 15 i dag pga hyppige kynnere og tegningsblødning, men kynnerne hadde ikke ført til så veldig mye. Hun sa jeg var "på vei" til å bli moden og at jeg hadde nesten 2 cm åpning. Det har jeg hatt et par uker....men en time etter jeg hadde vært der startet riene. De er ganske uregelmessige og ikke så vonde enda, men det er i alle fall ingen tvil når de først kommer. Kommer med alt fra 3-10 min mellomrom og varer i 45 sek - 2 min. Noen av dem er laaaange og ganske vonde. Dette er i alle fall noe helt annet enn kynnerne/modningsriene jeg har hatt de siste kveldene, så jeg krysser alt jeg har for at det ikke skal gi seg nå................skal uansett settes i gang kl 10 i morgen, men vil gjerne komme i gang av meg selv.

Flere som sitter med rier eller? Kunne kanskje trenge selskap utover kvelden/natta.... vi har 1,5 times kjøring til sykehuset, så hvis det blir verre så drar vi nok om ikke så altfor mange timer. Har familie vi kan være hos der, for jeg er forberedt på at dette kan ta tid. Brukte 30 timer sist.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh så spennende. Håper det blir regelmessig. Hvor lenge tørr du egentlig å vente før du kjører? Kan jo gå fort med andremann. Jeg har en time kjøring og fikk beskjed om å reise når jeg kjente at det var på gang.

Jeg har også familie ved sykehuset som vi kan være hos....

Hold oss gjerne oppdatert - blir litt misunnelig, men det er vel snart min tur også!!

lykke til =)

Skrevet

Takk for det =)

Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg skal vente jeg... de varer jo 1 min i snitt nå, så vi drar vel sikkert om 2-3 timer hvis det fortsetter sånn. Er ikke nervøs for at det skal gå fort egentlig.... jeg var jo ikke helt moden en gang kl 15 i dag, hehe.

Skrevet

Saa bra!!! Hyggelig aa se at det skjer noe her inne.

(Har selv bare 10min kjoering til sykehuset, og er VELDIG glad for det. Det kan jo gaa litt fort med andremann ja).

Gleder meg masse paa dine vegne! LYKKE TIL! Og saa venter vi paa oppdatering :-)

Skrevet

Superbra for deg at du har begynt å få rier, Bilba!! Svarte også på den "ovetidstråd 2 april" før jeg så du hadde skrevet her. Jeg håper også siden jeg fikk vite i går at jeg og har to cm og er nesten moden..Kanskje du føder i løpet av kvelden allerede eller natten. Blir sååå spennende og høre fortsettelsen. Kjempeglad på dine vegne jeg også!!!

:-)))))

Skrevet

Så deilig! Tror jeg kommer til å hoppe av glede når jeg kjenner riene begynne - så har jeg ikke tid til så mye annet enn å ordne med barnevakt og reise antagelig :)

Lykke til!

Skrevet

Så gøy for deg Bilba!! Endelig satt det i gang av seg selv!! :) skal tenke masse på deg utover kvelden og krysse alle fingrene jeg har! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...