Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Fikk permiteringsvarsel sist mandag. At fra da av og 14 dager frem vil jeg bli permitert. Hva gjør jeg nå da? Når tar jeg kontakt med nav? Når får jeg penger fra nav da? Får jeg feriepenger som normalt forventet i juni? Noe jeg bør vite? Tenke på?
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg hadde tatt kontakt med navn med engang, slik at alle papirer er klare til den dagen du blir permitert. (om 14 dager) De 3 første dagene av permiteringen får du ikke penger. Du skal få feriepenger ja. Hør med Nav når de har utbetaling i din kommune. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå