Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Dere er så jævla innbilske, oppblåste, blærete, sjølvgode, sjølvfokuserte - iallfall på overflaten!! Under dette laget av tilsynelatende selvtilfredshet bærer dere alle på et elendig selvbilde. Komplekser for magen som ikke er så flat lenger - eller de feite ekle rumpene deres som kun andre jenter kan finne på å kalle for sexy.. Og dere rotter dere sammen. Dere sitter der og later som om livene deres er så perfekte og dere er så populære. Dere tror at bare fordi en mann vil ha dere etter ti halvlitere kan dere få hvem dere vil. Jeg skal si dere en hemmelighet; Det dere egentlig lengter etter er å domineres. Det ligger i kvinnens natur å være underdaning mannen. kvinner er til for å undertrykkes!!! bare kjenn etter - jeg vet det er det dere lengter etter innerst inne...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hehehe..Godt å se at det er andre der ute som har mindre å finne på idag enn meg...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Gratla! Du er spesiell, Norges første premenstruelle mann!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Jøss dette er en mann som vil leve i stein alder tiden for jeg må fortelle deg en ting som du ikke vet om oss kvinnfolk vi vil ikke la oss dominere av en som tror de er bedre enn oss bare fordi den har utover tiss, man skal ikke legge alle under en kam, men det finnes mannfolk på denne jord som liker å gjøre no alla det vi kvinnfolk gjør for å si det sånn så er det no som heter likestilling å vi damer er omtrent like flinke til det sammen som mannfolk er, seff er det NOEN fååååå ting menn kan bedre enn oss. tror du trenger å rulle innover igjen du har vel blitt avist av en dame med egne meninger så derfor skal du dele dine smerter med oss det er da hyggelig, men må jo LOL godt av deg som ike tenker lengre enn nesetippen hahahahahaha....... det er vel heller noen mannfolk som tror vi vil ha dere etter ti halv litere synd du har så lite å gjøre på en søndag i ett så fint vær!! hahahahahahahahahahahahahahaha....... du sliter vel!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Herregud, trodde virkelig at Yppert var kjeppjaget herfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå