Gå til innhold

Hvor kjapt skal cosylanen funke da? :S

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jentungen har fått tilsammen 5 ml nå, 2.5 ml i 12-tiden, og 2.5ml kl 18.. ho hoster like ille. Tenker kanskje kikhoste på et tidlig stadie, men litt usikker... Fin almenntilstand, spiser og drikker bra, ikke feber og hele den mølja.... men ho hoster hvert 5.minutt, og det har ho gjort i hele natt og i hele dag.... TIPS???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mentholatum salve under føttene kanskje? Kjerringråd som funker bra, en er det en baby du snakker om så hadde jeg droppa det da...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det har vi prøvd før uten hell, men skal ta igjen ikveld :) Ho er 4 1/2, så føttene tåler nok det :o)

Problemet er bare at jeg nesten må vite idag om ho skal i bhg i morgen eller ikke. Jeg kan ikke være hjemme fra jobb, og det kan egentlig ikke sambo heller :/ Ikke har vi noen som kan passe heller... faenfaen

Skrevet

Her fikk eldste på 5år 2,5ml og det hjalp innen en halv time( fikk bare om kvelden,for det var bare natthoste)

Har ikke noen tips annet enn å kontakte lege hvis det ikke bedrer seg etterhvert.

Fortsatt god bedring til jenta di:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1/2 time ja... var det jeg trodde..,pokker.... jaja, takk for svar :o)

Skrevet

hehe ja du hadde vel håpet at jeg skulle skrive at det virket etter 3 doser:D uff er ikke noe ålreit for hverken barn eller foreldre når det er sånn. Vet det så altfor godt dessverre hvordan det er.

Skrevet

Vi fikk resept på cosylan i jula, og den funka ikke helt som forventet, MEN det som reddet hele jula var en hostemikstur som heter Bisolvon. Den kjøpes reseptfritt på apoteket og funker bedre enn noe annet vi har prøvd. Om hun hoster veldig så kan det hjelpe å spise kald is, sånn som Lollipop. Grunnen er at hvis slimhinnene i halsen og nedover er veldig hovne så vil hovenheten minke litt med kald is, og dermed så hoster man mindre også. God bedring:0)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Noe i den duren, Stella! :)

Ja, Bisolvon er knall, men nå er det søndag og apoteket er jo stengt... AAAAAAAARGH!! Kjenner det topper seg noget her (ikke pga sykdom, det bare kom på toppen av alt annet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...