MissWonder Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Flere som har en vond, nesten metallisk smak bakerst på tunga? Jeg er 9+6 idag, og har hatt det i etpar uker nå... Evt. noen tips? =)
lucky1 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 her også, hatt det i ca 4 uker :-s er 7+5 i dag. Takler ikke kjøtt i munnen, blir en kjempevond smak i munnen.......... å en god del andre matvarer, sukk håper det forsvinner snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå