Gå til innhold

hvordan blir os denne mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

siden den 20 er en mandag? får det alltid de den 19 jeg da... kommer det den 17 da tror dere? noen som jobber på nav kanskje? skal på ferie og håper de kommer 17..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ingen garanti for at du får dem fredag nei.

Må nok skuffe deg å si at de mest sannsynlig kommer mandagen.

 

Nav-ansatt

Skrevet

Har erfaring med at er 20. ein mandag, så kjem OS på fredagen. Men, ein skal aldri ha noko garanti for at dei er på konto den 17.

Skrevet

Jeg satser aldri på å få os før jeg. Da blir jeg ihvertfall ikke skuffa. :-)

 

Men er ikke så spennede å få penger for de forsvinner bare ut på regninger g slikt med en gang alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...