lottaa Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 siden den 20 er en mandag? får det alltid de den 19 jeg da... kommer det den 17 da tror dere? noen som jobber på nav kanskje? skal på ferie og håper de kommer 17..
Andreas76 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det er nok ingen garanti for at du får dem fredag nei. Må nok skuffe deg å si at de mest sannsynlig kommer mandagen. Nav-ansatt
HegeAE Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Har erfaring med at er 20. ein mandag, så kjem OS på fredagen. Men, ein skal aldri ha noko garanti for at dei er på konto den 17.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg satser aldri på å få os før jeg. Da blir jeg ihvertfall ikke skuffa. :-) Men er ikke så spennede å få penger for de forsvinner bare ut på regninger g slikt med en gang alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå