Nettis Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hadde sex torsdag, så reiste jeg bort i helgen. Kom hjem mandag og fikk super ømme brystvorter, noe jeg vet at jeg har i forbindelse med el, men har ingen aning om jeg før såre brystvorter, før, under eller etter el. Hadde da sex mandagen også såklart Hva tror dere, er sjansen der?
(",)snartimål (";) Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 da burde det väre muligheter vet du =) håper vi har truffet alle sammen som pröver denne perioden...=) de sier forskjellig leger men min gyn sa at hadde men sex 3 ganger i uken burde det väre store muligheter... å da er dere innenfor... krysser fingere her =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Sikkert en mulighet for at det har klaffet da Jeg tipper du hadde eggløsning den helgen, for det vanlige er at man får ømme bryster etter eggløsning..det er et "tegn" på at eggløsning har vært.. Har jeg hørt i hvert fall.. Så når dere hadde sex på torsdagen, er det en mulighet for at en svømmer og egget har smeltet sammen Lykke til!
Nettis Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Dere er så gode jenter Takk for svar! Satser på mange positive tester blandt oss her inne ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå