Gå til innhold

Kan man strippes selv om man ikke er moden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 13 dager igjen til termin, og har ikke blitt undersøkt om jeg er moden eller ikke. Har ny time til jordmor nå på tirsdag, og har lyst til at hun skal hjelpe meg litt i gang.... Men om jeg ikke er moden.....?? Blir mulligens sendt på ny UL og vekstestimering pga hopp i målene mine. Hva om de finner ut at tuppa er stooor? -Setter de i gang før termin da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk rier uten at jeg var moden idet heletatt sist 17dager før termindato..da tok hun ene jm på føden å røska til..auuuch!! gikk ganske fort til alt var over da men da var jo riene godt igang hos meg da..

om du er umoden eller ikke å de stripper deg så betyr ikke det at fødselen vil starte, å mange kan gå modne leeenge mens andre som meg var i gang uten å ha modnet først!

de pleier ikke å prike for mye oppi der om de ikke må å du er en liten stund fra termin enda så tror ikke de hjelper deg igang eller prøver å sette igang fødselen dersom barnet MÅ ut nå..

noen jm stripper om man er litt på overtid å ha maserier og er i fødsel snart likavel..

hvis de finner ut at babyen er stor tror jeg ikke de setter igang da heller..kjenner ei lita dame jeg som fødte gutten sin på 5kg 2dgr før termindato!ble ikke satt igang...

lykke til,går nok kjempebra om babyen er stor eller liten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...