Gå til innhold

Flere som skal ha hyttepåske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyyydelig om været holder seg slik at det blir mange deilige turer i skogen- på en fjellknaust med kaffe og boller. Samtidig som solveggen frister og det glinser i havhorisonten.

Jeg har i hvert fall vært på biblioteket og lånt bøker for påsken til både arvingen og meg selv.

Glad for at jeg takket nei til påskefjellet, jeg er LEI snø. Jeg vil ha joggesko på beina og skog og hv i nærheten.

GLEDER meg til mange deilig og avslappende dager.

Noen ganger er en hytte upriselig.

:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, eller dvs. vi skal på hytta fra lanfredag og til 1. påskedag. Må jobbe fram til da. I helgen har vi vært på scootertur, kjempemorsomt! Syns snø hører med til påska jeg. :o)

Skrevet

Nei jeg tror ikke det. Jeg får litt klaus av å være på hytta når foreldrene mine og søsken med barn er der alle sammen, selv om det er en stor hytte. Det har alltid blitt dårlig stemning der etter et par dager. Og så har jeg fått en akutt trang til å dra fordi jeg holder på å klikke av faren min som uffer og akker seg over alt, han kan virkelig skape dårlig stemning når han er sur. Ingen prater sammen men sitter og leser hvert sitt blad, mens mamma leker lykkelig familie med fine frokostbord, middager og monopol. I år blir vi hjemme i vår egen solvegg.

Skrevet

UFF, he he, det der så jeg nesten for meg.

Her er vi heldigvis venner og forlikte, og synes det er fint med tid sammen.

MEN; godt med en påske på egne premisser, og i solveggen hjemme istedenfor.

Skrevet

Begge deler her.

Pappaen og gutta er hos svigers fra i går, og frem til påskeaften.

Da blir det masse avslapping, hagearbeid, tur og jobb frem til påskeaften.

Da henter jeg guttene mine på flyplassen, og vi drar til fjells på hytta.

Det blir kjempekos !

Skrevet

Jepp, hyttepåske for oss. Og heldigvis ligger ikke hytta på fjellet... takke meg også til joggesko og lettere klær nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...