Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei alle dere som har IKM i uke 18 Litt tidlig enda kanskje, men jeg er så spent, og så kjeder jeg meg litt i dag... Sitter og venter på at mensen skal ta slutt, så vi kan begynne prøvingen Hva med dere andre? God påske! Klem
Carina har to små gull Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Ja det blir en spennende måned... var ferdig med mensen fredagen... Er veldig spent jeg og. Blir jeg gravid kommer jeg til å bli veldig nervøs med tanke på MA for 6 uker siden. God påske til dere. Tar ikke påskeferie før neste helg jeg da jeg jobber turnus.
HeidiL Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 fikk mensen i går, fem dager etter IKM så jeg er nok ikke ferdig på en liten stund ennå... blir spennende å se hvordan mnd blir ) God påske ;o)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Hei Så leit å høre at du hadde en MA. Skjønner at du kommer til å være veldig nervøs neste gang, men da går det helt sikkert bra! Da har du iallfall statistikken på din side Du får ha god påske når du er ferdig med uka
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Jeg også er kjempespent =) Mensen var så "rar" denne gangen. Hadde en MA for nøyaktig 4 uker siden i går. Mistet tvillinger i uke 12, fikk mensen for første gang tilbake etter MA på torsdag, blødde kraftig torsdag og fredag og så helt borte i går og i dag så da er jeg vel ferdig da =) Pleier jo å blø ihvertfall i 4-6 dager, så rart å bare ha mensen i 2 dager... Uansett jeg håååååper spiren sitter denne 2 pp etter MA. Traff tydeligvis ikke EL allikevel før jeg fikk tilbake mensen... Testet positivt frem til torsdag som var, 3 uker og 5 dager etter MA - så nååååå må hcg være helt ute av kroppen igjen... Er spent på om vi treffer EL og om det sitter en liten spire i magen igjen ganske så snart - er sååååå babysyk nå - har ventet på dette siden høsten 2006 og vi begynte å prøve sommeren 2008 - så en baby er sååå velkommen nå altså =) Ble ferdig i dag med det som skal bli "barnerommet"... Har malt og lagt nytt gulv og i dag ble rommet "listet" ferdig... Så nå kan babyen bare komme, hehe =) Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til =) Klems
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Hei hei ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp Huff og huff så trist å miste tvillinger! Og så så sent... Det er godt du er klar igjen med friskt mot! Håper for deg at en spire sitter snart, og blir værende! Så rart med mensen i bare to dager ja, men det er jo noen som har så kort mens, så kanskje syklusen din bare har blitt litt forandret etter MA. Om så bare for en stund...? Greit å ha rommet ferdig på forhånd da! Sist sto jeg og malte på meg bekkenløsning, så jeg er glad jeg slipper noe sånt nå Lykke til! Vi snakkes nok igjen her inne. Er jo tross alt en stundt til IKM Hilsen
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Ja, skikkelig kjipt å miste i uke 12 altså - trodde jeg var "safe", hadde ingen smerter, ingen blødninger, trodde alt var bra, så var jo ett sjokk - men man har jo ingen garantier i det hele tatt under hele svangerskapet, det er bare at man blir jo på en måte tryggere jo lenger ut i svangerskapet man kommer... Ja, allerede 14 dager etter operasjonen følte jeg meg klar for å begynne å prøve igjen med en gang - mannen er helt enig og det er sååå godt!!! Uansett, er jo en stund til IKM ja - vi har jo IKM samme dag vi da KTmJS-håperpå-09.01.2010, den 30 april =) Krysser fingrene for oss begge to, ja - alle sammen egentlig =) Sist jeg ble gravid og gikk ett fullbårent svangerskap med datteren min (hun er 3 år nå) hadde jeg første dag i siste mens 27.04 så kanskje jeg er en av dem som har mine fruktbare måneder på våren, altså i april/mai - håper det!!! Er det lenge siden du var gravid sist? Gutt eller jente? Hvor gammel?
Carina har to små gull Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Håper også statistikken er på vår side denne gangen. Mistet datteren vår når jeg va 19 uker på vei. Håper så veldig at det skäl komme en liten baby på oss snart. Er veeeeldig babysyk... Mensen min var også rar denne gangen. Blødde kraftig i 3 dager også var det ikke mer neste morgen jeg stod opp. Pleier å blø i allefall 5 dager. Har mye for oss denne mnd. Skal flytte inn i ny leil 1 mai også er det jo påske så denne mnd kommer til å gå fort.. håper jeg... Er så speeeent
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2009 Hei Ja, jeg så vi hadde IKM samme dag! Det var jo artig Jeg har bursdag den 29. så blir nok sniktesting på meg dagen før... Hadde jo vært inmari gøy om vi kunne fulgt hverandre helt til januar! *drømme...* Godt du kom deg inn på tanker om å prøve igjen såpass fort. Vet det er mange som ikke klarer det. Håper april/mai er supermnd for deg Vi har en gutt fra før som blir to år i mai Hvor i landet er dere fra? Klem fra
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2009 Hei Carina_81 Kjempeleit å høre om datteren din! Var hun den første? Ja, vi får krysse det vi har for at den vonde siden av statistikken holder seg langt unna alle oss her inne nå. Nå skal vi få babyer! Så spennende at det skjer mye for dere Kan jo hende at det gjør sitt for at spira sitter; at man har andre ting i tankene Vi får håpe på det Klem fra
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2009 ja... det siste innlagget var til deg ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp Litt surrete her...
TogT Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Hei jenter Ny periode, nye muligheter... Mensen er ferdig i løpet av morgendagen tenker jeg, så da er det bare å sette igang med prøvingen igjen. 18. pp nå, men nå er det vår, og fruktbarheten skal etter sigende være større så vi håper og håper. Mannen får svar på om soldatene svømmer, og ellers ser og oppfører seg normalt, i uken etter påske, like før jeg har eggløsning. Dette er nok perioden da drømmen går i oppfyllelse, tenker jeg
You can call me Dårris Skrevet 6. april 2009 #13 Skrevet 6. april 2009 Hei hei Jenter:) Det ble ny pp på oss også. Jeg ser at det er flere som har hatt merkelige mensperioder i det siste. Jeg hadde to dager og nesten ikke blødning forrige gang, og en dag og maaasse blødning denne gang. Kan dette kanskje være en slags stress reaksjon? Har alltidt hatt ganske stabile sykluser, men nå er alt bare tull. (25 dager forrige gang og 30 dager denne gang. Jaja, mye man skal gjennomgå som prøvere. Skal vi satse på å tømme hele forumet i april??? Sende hele gjengen over til 1. trim? Lykke til da jenter!
Carina har to små gull Skrevet 6. april 2009 #14 Skrevet 6. april 2009 Ja det var vår første, ikke akkurat det vi hadde trodd skulle skje når jeg ble gravid. Men nå pøver vi å legge den vonde tiden bak oss og prøver å se framover. Baby blir det vel en gang og forhåpentligvis i januar Håper vi ses alle sammen i 1 trimester i mai
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. april 2009 #15 Skrevet 6. april 2009 Til KTmJS-håperpå-09.01.2010: Ja, hadde vært veldig gøy å følge hverandre helt til januar *drømmer* jeg også, hehe =) Jeg har en jente født i februar 2006 - så hun har akkurat fylt 3 år, herregud så fort tiden går =) Bor i Buskerud vi da, 1 times kjøretur fra Oslo hvor jeg er født og oppvokst. Flyttet til Buskerud når jeg var 30, er 33 år nå, så er litt rart å bo på "landet" men jeg trives kjempegodt!!! Må jo ikke nødvendigvis stå midt i Karl Johan eller Akker Brygge hver dag, hehe =) Blir savnet for stort går det fort med bare 1 times kjørtur unna... Enn du da? Hvor bor du da? Til Carina_81: Håper spiren din også sitter fort. Må ha vært veldig tøft og vanskelig for deg når det var første barnet ditt. Har lest og fulgt med en del av innleggende dine. Var nok ganske så godt å få vite at det var en jente du fikk, samtidig som det sikkert ble enda virkeligere og enda mer nært, huff - jeg føler virkelig med deg, og håper at det går bedre med deg nå!!! Du er også tøff som prøver igjen med det samme, jeg krysser alt jeg har for at du blir gravid fort og at spiren sitter i de neste 9 mnd =) Så spennende med flytting til ny leil da. Hvor i landet befinner du deg da? Ellers ønsker jeg dere alle sammen med IKM uke 18 en riktig god påske!!! Håper tiden fremover mot EL og IKM går fort og jeg krysser fingrene for at vi får en spire og at vi ses (ifølge Carina_81) på 1 trimester i mai =) Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. april 2009 #16 Skrevet 6. april 2009 Innlegget ble ikke registrert av en eller annen grunn, så prøver igjen og dytter samtidig =)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2009 Til KTmJS-håperpå-09.01.2010: Ja, hadde vært veldig gøy å følge hverandre helt til januar *drømmer* jeg også, hehe =) Jeg har en jente født i februar 2006 - så hun har akkurat fylt 3 år, herregud så fort tiden går =) Bor i Buskerud vi da, 1 times kjøretur fra Oslo hvor jeg er født og oppvokst. Flyttet til Buskerud når jeg var 30, er 33 år nå, så er litt rart å bo på "landet" men jeg trives kjempegodt!!! Må jo ikke nødvendigvis stå midt i Karl Johan eller Akker Brygge hver dag, hehe =) Blir savnet for stort går det fort med bare 1 times kjørtur unna... Enn du da? Hvor bor du da? Til Carina_81: Håper spiren din også sitter fort. Må ha vært veldig tøft og vanskelig for deg når det var første barnet ditt. Har lest og fulgt med en del av innleggende dine. Var nok ganske så godt å få vite at det var en jente du fikk, samtidig som det sikkert ble enda virkeligere og enda mer nært, huff - jeg føler virkelig med deg, og håper at det går bedre med deg nå!!! Du er også tøff som prøver igjen med det samme, jeg krysser alt jeg har for at du blir gravid fort og at spiren sitter i de neste 9 mnd =) Så spennende med flytting til ny leil da. Hvor i landet befinner du deg da? Ellers ønsker jeg dere alle sammen med IKM uke 18 en riktig god påske!!! Håper tiden fremover mot EL og IKM går fort og jeg krysser fingrene for at vi får en spire og at vi ses (ifølge Carina_81) på 1 trimester i mai =) Klems ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp: Ja, tiden går fryktelig fort! Syns det var så klisje at alle sa det når jeg gikk gravid, men nå tar jeg meg selv i å si det til andre Vår gutt fyller to i mai (husker ikke om jeg har sagt det tidligere...) Jeg savner også Oslo iblandt Har bare bodd der i to år, men har alltid hatt en del familie der inne, så har alltid vært ofte i Oslo. Det er vi forsåvidt enda Vi bor i Halden, så er ca 1,5times kjøring inn til Oslo for oss. Ja, Carina_81, jeg satser på at Blir gravid tømmes helt i løpet av denne mnd! Lykke til til dere alle, og riktig god påske! Nå skal jeg ned på brygga og spise is i den deilige vårsola! Hilsen
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2009 hmm... det var jo ikke meningen å ta med hele innlegget til ♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp
White*Angel Skrevet 6. april 2009 #19 Skrevet 6. april 2009 Hm.. Tror jeg hører til her.. Syklusen min er litt tullete for tiden :/ Jeg kjenner ikke igjen noen navn her tror jeg. Så opprinnelig skal jeg være på ikm uke 17. Men sånn ble det ikke denne gangen. Jeg er litt usikker på når EL er. Men d virker som jeg har hatt en del EL slim nå i helgen, men har vært bort fra gubben i den tiden. Ifølge barneverden har jeg EL fra 8-11 april. Så vi får se da. Har tatt litt hostesaft nå å da etter mensen. Så dette blir spennende!!=) Syklusen er på 36 dager, å det har den aldri vært før! Vi skal satse på og prøve fra i kveld til 12 april. Er ganske lei nå vil jeg si. Jeg er spådd gravid av 2 stk denne mnd:) Så det blir gøy å se om de har rett=O)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2009 Velkommen skal du være Får satse på at dere treffer EL nå, og at du slipper å tenke på sykluser på en lang stund! Så morsomt at det er to stk som har spådd deg gravid også da. Klem
Carina har to små gull Skrevet 6. april 2009 #21 Skrevet 6. april 2009 Til meg og lille snuppis... jeg bor i nordens paris, tromsø. Flytter inn i ny og større leilighet og gleder meg mye. Nå bor vi bare i ei lita leilighet. Sa den opp ei stund før vi mista for vi trengte mer plass. Men trenger ikke å stresse mer med det nå, får sikkert bo i den leil vi flytter inn i om jeg blir gravid igjen. Med mindre vi blir å kjøpe noe iløpet av året, men prisene her oppe er litt stive. Koster mye for lite... Vi orker ikke stresse med å kjøpe. Nå skal jeg bare kose meg med fri i morgen, skal å kjøre slalom. Forhåpentlig er været like fint i morgen som idag
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. april 2009 #22 Skrevet 6. april 2009 IKM uke 18 her også.... 4 pp.. Vil, vil, vil!! Håper det klaffer for oss alle, og at vi kan følge hverandre ut året og vel så det...
TogT Skrevet 7. april 2009 #23 Skrevet 7. april 2009 Sukk.. Det er så leeenge til 2. mai. Dessuten kjennes kroppen min gravid ut, enda jeg akkurat er ferdig med TR. Og den var, by the way, veldig rar. nesten ingenting fra lørdag formiddag til søndag ettermiddag ( holdt med truseinnlegg), nesten normal fra søndag ettermiddag til mandag formiddag, og så tilbake til truseinnlegg igjen.. Og mandag kveld var jeg ferdig. Nå er det bare lit lyserødt blod på papiret.. Sorry, detaljer... Har ikke testet, tenkte det ikke var nødvendig når TR kom på besøk, men jeg har faktisk lyst til å brenne av den siste CB'en jeg har liggende... kanskje i morgen...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2009 #24 Skrevet 7. april 2009 Så spennende TogT. Jeg hadde også en veldig "rar" mens denne gangen - blødde kraftig torsdag og fredag morgen - deretter ingenting resten av fredagen, ingenting på lørdag og da tok jeg paralgin forte pga nyrekolikk-smerter (som jeg har innimellom) - tenkte at da er jeg ikke gravid, så da kan jeg ta smertestillende. Så kom det bittelitt brunt på søndagen - ellers ingenting, så ble nesten litt bekymret for at jeg var gravid, men at det ikke var bra å ta så sterke smertestillende. Tror ikke jeg er gravid da, har heller ikke testet - men ble nesten litt fristet til å brenne en av de to testene jeg har liggende i skapet... bare for å sjekke, men jeg tror ikke det... Skal vente til IKM torsdag 30 april jeg da - men synes det er såååå lenge til ja... har jo ikke hatt EL en gang heller... Ventetiden når man prøver å få barn er sååå ufattelig lang synes jeg, kjipt det ikke er funnet opp noen tester som kan bevise på ett veldig tidlig tidspunkt at en har blitt gravid... Er jo umenneskelig å gå sånn å vente, hehe =) Lykke til da og god påske =) Klems
Carina har to små gull Skrevet 7. april 2009 #25 Skrevet 7. april 2009 Sjønner lite og ingenting idag jeg.. Begynt å blø igjen etter 5 dager og det er friskt blod... Hadde jo veldig kort mens i forrige uke, men nå lurer jeg på om det er det jeg hadde, men mener det... Hadde jo EL 16 mars... Litt frustrerende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå