Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Det er mange innlegg om dårlig økonomi, barnevernet som banker på døren og rusmisbruk. Tullinger som ikke slipper inn svigermor fordi de tar bilder og folk som syntes det er helt greit å feie over den ene og den andre, utroskap kan man vist nok ikke bestemme over selv. På tide å se seg selv i speglen og ordne opp i livet?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 tror nok det er alle slags mennesker har. har inntrykk av at det er småbarnsmødre i alle aldre, økonomisk sterke, og de litt svakere. de som elsker svigermor og de som ikke gjør det. finanskrisa kan jo bidra til at selv den sterkeste kan kjenne det, og få en økonomisk krise. selv har jeg tatt høyere utdanning, men kjøpte leilighet da markedet var på topp, og har en mann som ikke har den høyeste inntekten. vil ikke kalle meg for taper selv om vi kanskje ikke har såå god råd samlet. reagerer derimot på at veldig mange her inne er bastante, er forutinntatt og til og med gir råd om at andre må skille seg uten i det hele tatt kjenne situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Også har du de taperne som er fordømmende og bedrevitende.
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 ahhh.... Nettlivet lenge leve )
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Sist men ikke minst har vi provokatørene, (og dem er det ganske mange av) de som sitter og dikter og finner på masse emner som kan provosere og hisse opp stemningen. Så sitter de der og ler av alle hissigproppene som biter på åta og argumenterer i mot og lar seg hisse opp..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Du er på feil plass nå, dette høres ut som noe for krangleforumet... Synes heller ikke de bør kalle tapere, det er arrogant. Mange mennesker har kanskje problemer som er i overkant store for de fleste, og ikke alle tar de riktige valgene, heller ikke av oss her inne. De er ikke tapere, de er kanskje heller mennesker som tar dårlige valg (altså ikke gå på person, men på handlinger..) Selv om jeg er så heldig at jeg har god økonomi og en fantastisk mann, hus og bil synes jeg ikke det er riktig at jeg skal se ned på andre av den grunn - selv om jeg ikke ville tatt de samme valgene, kanskje. (Men da hadde jeg kanskje heller ikke hatt god økonomi, en fantastisk mann eller hus/bil, hvem vet?).
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Jeg ser ned på mennesker som ikke klarer å holde narkotika og barnevern unna familiene sine.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Noe jeg også forundrer meg over til stadighet er dette med utroskap. Jeg har vært gift i en mannsalder snart, og aldri vært utro. Det har ikke manglet på mulighetene til å være det, men jeg har noe mange i dag mangler: Moral! Jeg vet det går an å si nei. Til seg SELV! Det er fullt mulig å ikke være utro mot den man er sammen med. Det finnes ingen unnskyldning for utrokskap, fordi man i forkant har lekt seg med ilden, og vet at det er farlig. Det går an å ikke være utro. Et helt liv!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Enig. Ikke kall det tapere. Det er et dårlig valg av ord. Helt feil bruk.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Det er visse ting man klarer å unngå her i livet, men mange ting som bare ramler i fanget på enkelte. Sånne ting som valg av samboere/ektefeller, yrkesvalg, sykdommer, familie, venner og personer som kommer inn i livet vårt på et eller annet tidspunkt, det er ting vi ikke kan noe for når alt kommer til alt. Og det viser seg at det ikke var kloke valg å få barn med den vi ble sammen med kanskje, men da var det for sent, osv. Men utroskap, det er en handling vi med vitende vilje går inn i med åpne øyne. Det samme er mishandling. Enten det gjelder barna eller kjæresten. Og det finnes kvinner som er mishandlere også. Jeg er overbevist om at det finnes mange her inne som ikke er snille mot mannen sin, og helt sikker på at det finnes mødre som har svin på skogen når det gjelder barna sine også. Vi har jo allerede hatt ei mor her inne som sitter inne for mord på babyen sin. Når alt kommer til alt, får vi feie vår egen dør. Og samle opp vår egen skit. Hver og en av oss. Ingen er perfekte. Kanskje burde vi slutte å peke på hverandre, og se innover oss selv isteden. Mulig jeg er så sint på utroskap fordi jeg har blitt bedratt selv. Jeg hater utroskap! Men jeg kan ikke sitte her å dømme deg som har bedratt mannen din. Det får du selv stri med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå