oktoberbaby09 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei hei! Nå rusler jeg inn hit. Så deilig å bli ferdig med 1. trimester! Men kvalmen henger fortsatt igjen, håper den gir seg snart. Hvor tidlig er det vanlig å kjenne liv? Gleder meg veldig til det!
Frøya&Odin Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei, jeg ruslet selv hit idag så grattis til oss begge oktobermammane:-)
awesome Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 og jeg stakk inn hit for noen dager siden.. når har dere termin? jeg har foreløbig 17.okt
lillemor og meg:) Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Også jeg hopper hit idag:)En deilig følelse! Termin 21oktober:)
Cecelia & jentene Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Her kommer jeg også Termin 21 oktober
oktoberbaby09 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Min termin er foreløpig 20. oktober! Fastlegen har beregnet den til 10. oktober, men jeg har hele tiden trodd det var litt senere. Var på ultralyd på torsdag og da ble terminen beregnet til 20. Er så utrolig deilig å være ferdig med 1. trimester. Jeg håper andre tri blir like bra som folk sier. Begynner dere å få mage? Jeg kjøpte mine første mammabukser i går!
Elvegris Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Jeg har også entret 2. trimester i dag Veldig ålreit å ha kommet så langt! Jeg har temin 20. oktober jeg også, satt etter ultralyd i uke 9. Skal på ny ultralyd førstkommende tirsdag og er veldig spent på hvordan ståa er da. Tenk at 1/3 av svangerskapet allerede er overstått!
Mammaioktober Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Heiiii Jeg er også her inne nå! Det føles godt og litt sprøtt. Jeg har termin 20 oktober. De første tre månedene har gått fort altså. Gratulerer til oss alle sammen <3 Klem
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Så morro og gratulerer til dere alle! Selv kom jeg også inn her denne uke, har foreløpig termin den 16. oktober Helt enig, de 3 første mnd'ene har gått fort. Har noen av dere barn fra før av??
Gjest eelis+spire Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Jeg kom inn her i går, men lurer på om jeg kom inn en dag for tidlig? Er i dag 12+1, men jeg forsto det sånn at jeg skulle komme inn hit etter 12 fullgåtte uker, som jo var i går. Jeg syns forøvrig BIM har en merkelig måte å regne ukene på, altså: "Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1).", har de bare seks dager i uka i BIM-redaksjonen eller?? Kvalmen henger forresten fortsatt igjen her og, jeg har tilogmed enda runder med spying! Når skal det gi seg? Dette med bevegelser tror jeg er veldig individuelt. Både søstra mi og en venninne av meg kjente bevegelser rundt uke 12 med sine første, mens andre visstnok må vente både til uke 15 og uke 18. Vi får krysse fingrene for at vi får kjenne snart!! :-D
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Hehe.. Samme her! Tror jeg kom inn hit en dag for tidlig. Var 12 fullgåtte uker, og det sto på min side at jeg var i min 13. uke, men her er jeg enig med deg at det er en rar forklaring. 27+6 dager (siste dag i 2. trimister), og går inn i 3. trimister når jeg er 28+1. Hva gjør jeg når jeg da er 28+0?? Hehe!! Jeg har vært så heldig, bank i bordet, og ikke vært kvalm i det hele tatt (unntatt 2 dager i noen får timer) og satser på at det forsetter sånn nå når jeg har gått over mine 12 uker
oktoberbaby09 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2009 Så heldig du er som ikke har vært kvalm! Det er utrolig slitsomt. Er ikke så enkelt med disse uketellingene, men nå er vi i alle fall ferdige med de skumle første tre månedene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå