oktoberbaby09 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jippi, nå kan jeg endelig gå over til andre trimester. Var på ultralyd på torsdag og så en liten tass som vinket og danset og alt ser ut til å være i skjønneste orden. Hørte også på hjertelyd, veldig gøy å høre det lille hjertet slå. Har ikke vært av den mest aktive til å skrive her inne, men jeg har fått mange gode råd som jeg har satt pris på! Mitt beste råd er å prøve å ikke engste seg for mye, men å heller glede seg over alt det spennende som skjer. Jeg ser mange skriver om negative tester, svake streker og tidlige blødninger. Jeg var 4 dager etter IKM før jeg fikk en svak positiv strek. Den var så svak at jeg trodde det var innbilning... Fikk svak strek dagen etterpå, og det var først når jeg tok CB digital og det sto klart og tydelig "gravid" at jeg følte meg trygg. Videre hadde jeg en liten blødning rundt uke 6-7, og ble selvfølgelig kjempebekymret med en gang etter å ha lest en del innlegg her. Men jeg ringte legen min, som med en gang kunne roe meg med at svært mange har små blødninger. Når jeg senere dro på første svangerskapskontroll, og jeg tok en gynekologisk kontroll, kunne hun forklare at blødningen ikke hadde noe å gjøre med fosteret. Det roet meg veldig ned. Så prøv å bekymre dere minst mulig, selvfølgelig kan det skje triste ting, men svært ofte går det bra. Ellers har jeg vært, og er fortsatt veldig kvalm. Har nettopp fått tips om å drikke ingefær-te, og det hjelper veldig! Forsøk å få servert en kopp på sengen før dere står opp-det gjør underverker! Masse lykke til, håper jeg ser mange av dere i 2. trimester! God påske!
maizi Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer med 2 tri..., kommer etter deg på tirsdag:)
Slusa Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer ) Kommer og joiner deg om en god stund! Det er målet hvertfall!!
Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 hipp hurra for deg Vi kommer etter så fort vi kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå