Rotte-mamma Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Bare lurer på hvordan dere i tilsvarende situasjon tenker, belager dere det på at svangerskapet kommer til å gå fint eller prøver dere å instille dere på at det kan gå feil vei? Jeg mistet sist og hadde derfor en plan om at når jeg ble gravid igjen skulle ta det helt med ro og anta det verste frem til det ble trygt å glede seg, men nå når tiden er her er jeg så overlykkelig over å være gravid igjen og skjønner at jeg ikke orker å gå rundt med negative tanker hele tiden. Det får heller briste eller bære, ville blitt knust uansett om noe sku skje..............
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg tenker at dette kommer til å gå bra. Begynte å fortelle det til nære venner og nær familie ganske kjapt, og tenkte litt som deg, dette får briste eller bære. Det hjelper ikke om jeg bekymrer meg, det er bare slitsomt. Selv om frykten kommer innimellom, så tenker jeg at jeg ikke kan gjøre noe med utfallet likevel. Det er jo ingen vits i å prøve å ha kontroll på noe man ikke kan ha kontroll på. Og så lenge man kan tåle den usikkerheten og leve med den, så er det bare å nyte dagene og glede seg over det nye livet som er på vei. Jeg har også mistet en gang før, men har etterpå fått ei fin jente som nå er 3,5 år. Denne gangen har jeg en veldig god og sterk gravidfølelse, og nå er jeg 9+4 og tenker nesten ikke på at det kan gå galt lenger.. Kos deg du! Du blir uansett ikke noe mindre trist om du skulle miste uansett hva du gjør nå, så du kan liksegodt glede deg og slippe jubelen løs!! Jippi, vi er gravide:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå