Kattekine Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei jenter! Jeg har nå testet meg med el-tester siden 8 dpo. Har så mange av dem og få g -tester, så jeg tenkte jaja, hvorfor ikke! Her er resultatene: 8 dpo: kun en strek, kontollstreken(blendahvit) Negativ. 9 dpo: Ser en liten strek, men ikke sterk i det hele tatt. Negativ. 10 dpo: testet ikke. 11. dpo: sterkere strek enn 9 dpo, men fortsatt negativ 12. dpo: Enda sterkere enn i går, men heller ikke i dag det jeg kan kalle positiv. 13.dpo: POSITIV!! Begge strekene var like sterke. Tok en g-test like etterpå(ikke samme urienen), men den var negativ:( Noen som har opplevd dette, og allikevel vært gravid? IKM i morgen...
Lotta2010x2012 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Har faktisk hørt at noen el tester kan slå ut tidligere enn G-tester. Ta en G-test i morgen tidlig, så er det jo stor sjangs for å få positiv test!=) Masse lykke til=)
Kattekine Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar! Håper denne er en av de som får tidligere svar en g - test. Ny test i morgentidlig *håper*
*nr4isommer* Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 gi en lyd når du har testet:::: jeg er spent!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå