Gå til innhold

Vanskelig i forhold til andre barn......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir 2 år i juni. Han har lenge vist at han har et kaftig temperament. Nå i den senere tid har det vært vanskelig å være sammen med andre barn. Han skal ha alle leker for seg selv, og blir sint hivs andre ikke vil gi fra seg det han vil ha. Alt er liksom mitt og skal ikke deles. Det er ikke mye gøy når han blir sint hver gang dette skjer.

 

Han har vært veldig mye sosial helt fra fødselen av og går i barnehage. Vet at dette er normalt til en viss grad, men synes dette er litt ekstremt. Noen som har opplevd det samme, eller som gar noen gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...