Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Sønnen min blir 2 år i juni. Han har lenge vist at han har et kaftig temperament. Nå i den senere tid har det vært vanskelig å være sammen med andre barn. Han skal ha alle leker for seg selv, og blir sint hivs andre ikke vil gi fra seg det han vil ha. Alt er liksom mitt og skal ikke deles. Det er ikke mye gøy når han blir sint hver gang dette skjer. Han har vært veldig mye sosial helt fra fødselen av og går i barnehage. Vet at dette er normalt til en viss grad, men synes dette er litt ekstremt. Noen som har opplevd det samme, eller som gar noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå