Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Kan du skrive hvordan du vil uttale det? Jeg syntes i utgangspunktet det er helt ok. Kaller du opp etter noen eller er en av dere ikke norske?
Tommage♀♂ Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hjemmelaget, men smaker ikke så veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Høres ut som om noen vil sprite opp Juliane.....
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 unnskyld for dette svaret, men du spurte jo om meninger: Det høres ut som en pronostjerne eller en stripper... i beste fall høres det ut som en alkoholholdig drink eller som et himsnikra hollywood navn...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Får være den første til å gi tommel opp jeg da! Jeg synes Milliane er vakkert... Men, det er ett men her da.... Min mening er at Julie foran kanskje er litt smør på flesk.... Milliane var ett av to navn vi hadde for vår lille jente...Men min mening er at det kanskje gjør seg best alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå