Gå til innhold

***lille krølle:)***:)))))))))))))))))))))

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI!! har svart deg på den andre tråden om du ikke har lest det siste svaret mitt:) men nå var den tråden så lang at jeg lager en ny til oss:):)

nå har vi kommer hjem fra hytten etter ett døgn der ute alene bare oss to;)kost oss å pratet foran peisen og sovet foran peisen;) det er veldig primitivt der ute..ikke strøm og ikke vann så det blir mye tid til prat og kos uten tv og pc...deilig egentlig...

men på agen igår og helt fram til vi ikke kunne se noe mer på kvelden har vi hogget trær og ryddet området for mose og løv og gravd ut ett stort blomster bed og plantet masse frø!!:):) spennende å se om det er en deilig blomster eng der til sommeren som til og med blomster Finn vil misunne hehehehe;);)

men det jeg skulle si var at vi fant noe artig på loftet der ute ser du;)

fant en gammel barnevogn fra 1953 som pappaen til TE lå i når han var liten...TE også brukt den;);) fremdeles inntakt men slitt selvfølgelig så nå har vi dradd den med oss hjem og skal lage os ett lite prosjekt med den og pusse den opp igjen..lakke rammen bla.TE jobber på lakk verksted så det fikser han:):) vet ikke om vi skal bruke den ute en vakker dag eller bare ha den til pynt i stuen og bruke den til innebruk eks istedefor vugge i stuen:):) håper bare vi får brukt den!!

hva har du gjort i helgen da vennen?du snakket noe om pusse opp hos mammaen din?elsker sånn putle arbeid:):)

melk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa.

Har nesten ikke være på denne helga. Bare pusser opp dagen lang hos mamma. Var i dåp i dag i tillegg. Holdt på med oppussing frem til nå, men nå er det natta snart. Stuptrøtte her. Haha :D

Den vogna er bare dritnydelig da. Og den er flott til å bruke som innevogn:) Er den tung eller? Så herlig å ha noe som går i arv.

Høres bare helt utrolig romantisk ut med peis og bare dere to.. åååå.. dere må ha kosa dere max!!

Jeg elsker å pusse opp da, heldigvis! Julia er i hundre vettu,, løper rundt her og banker med hammeren i veggen, tegner på veggene og er en skikkelig pøbel! :D

Ellers er jeg klar for en ny pp. Hatt en merkelig mens. Bare klumper. Store klumper på 2x2 cm ca..sorry detaljene, men er helt sikker på at det har vært noe der nå. Hadde det sånn en mnd i høst da jeg også fikk en syltynn strek etter 9 dpo, men neg dagen etter igjen. Blødde bare klumper i jula da jeg var 5 uker på vei. Kjenner det igjen. Hatt to dager sånn nå, og i dag er det ingenting. WHAT??? Jaja, kroppen min skal man visst ikke bli klok på. Ikke din heller! Forstår ikke den der el-testen! Vi får bare godta at kroppene våre nekter å gjøre som vi selv vil. ;);)

Kose dere denne uka snuppa. KLEM :)

Skrevet

Hei:) Dytter opp litt jeg. Vet ikke om du har lest det jeg svarte?

Forstår ingenting nå. Tempen er høy! WHAT????

Hadde mensen i to dager, og nå er tempen høy. Hater denne kroppen altså. Jeg har alltid hatt veldig lav temp etter mensen og heeeelt frem til etter el. Nå er den på 36.67. Det samme som den var etter el i forrige syklus. Den røde streken var på 36.4, så tempen er mye høyere enn det. Tempen gikk ikke under streken da jeg fikk mensen engang! Blødde litt den dagen jeg fikk mensen, og masse på dag 2, så stoppet det helt og var ikke mer. Noe rart som skjer med kroppen min igjen!!!! Tappen er skikkelig høy og lukket.

Hvordan står det til med deg??

Rart at vi opplever helt likt med tempene nå.

Klem

Skrevet

hei snuppa;)

frøken brillefin her hahahaha:))))))))))))

det er så merkelig med oss både denne pp og forrige....hmmmm..

så rart at tempen din er så høy nå da?har du tatt tester??jeg bare aner ikke den dritt om hva som skjer i kroppen min for tiden....ikke din heller;)

rare greier dette her altså..er litt forvirret også pga ff sin el.har jo hatt creamy hele veien ikke noe tegn til el slim i det hele tatt...idag helt tørr bare....så vet liksom ikke om jeg skal vente tr når jeg egentlig skulle fått den igjen eller om jeg skal gå etter el på dag8?hmmm..men jeg har ett helt annet temp mønster enn de andre pp syns jeg...

testet for el på dag 13 og igår..begge heeelt hvite..kun den ene dagen rundt dag 7.8 at den ble ganske sterk..vet det var da for det var samme dag de kom i posten;) men ble aldri like sterk som kontroll streken pluss vært creamy hele vein så begynner litt å lure på om jeg i det hele tatt har hatt el???blææææ!!!kokko...

ellers går det fint hahahaha;)))))klem!!

Skrevet

Og plutselig skal vi på byen i dag :D YESSSSS! Gleder meg. Sitter her med søstra mi og typen og mannen min. Ut å drekka etter en lang uke med oppussing.

Kose deg masse. Skriver mer i morgen,

Stor klem!!

Skrevet

åå så gøy da!!:)

velfortjent etter så masse arbeid vettu;)skal jobe i morgen jeg:(

akkurat sett notthing hill vi...eelsker den filmen!blir litt våt i øya;)

koooos dere masse vennen;) god kos:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...