Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 å spise snop i påsken selv om man egentlig slanker seg? Marsipanegg er uimotståelige!
trillemamma Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Ja, jo, jeg vil også ha lov, lage sunne, slankende marsipanegg, så vinner du neste utgave av Skaperen.
♥♥♥ Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har ikke spist godis eller potetgull siden 2003, men har sprukket nå , så vil si du har lov. Vært sykt søtsugen etter jeg begynte å amme, og nå går det utover alle støvelskaft... Etter påska er det lov med snop KUN i helgene... For min del altså. Vil ned 15 kg. Gått ned det jeg la på meg etter siste graviditet, men hadde to SA før denne, og la på meg endel i forbindelse med det...
Mø schæl! Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Kalorier slutter å telle i ferier, så den er helt grei :-)! Å unngå marsipanegg vil jeg karakterisere som tilnærmet umenneskelig. Kos deg :-)!
mayaya Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 *Lese Norges lover* Finner iallefall ikke noe om at det ikke er lov Så lenge du ikke plager andre, da!
Nora Liza Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Det er nettopp det gubben og jeg kom frem til i dag! ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Ja, det er lov =))) Jeg skal ihvertfall =)))
mayaya Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Kvikk Lunsj er forresten en ting som er pålagt å ha i påska :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå