SuperKlar86Gravid Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg fikk en SA i UKE 10 januar 08. Den gangen hadde vi 4 pp bak oss før klaff. Jeg fikk infeksjon etter utskrapning, veldig veldig vondt. Tror Crp`en min eller hva det heter var på rundt 90, når den skal være på rundt 9 vanligvis. Fikk Falgyl og antibiotika. Gikk over etter noen dager. Gikk på medisinen i 14 dager. Da tok vi en prøvepause til august 08. Nå har vi prøvd siden.... Jeg er litt nervøs for at infeksjonen kan ha skadet egglederne mine eller noe.. Men jeg tok en innvendig UL etter ferdig behandling, og det såg fint ut. Men så har jeg lest at det kanskje ikke holder med innvendig UL for å se om egglederne er skadet? Noen som vet noe om dette? Opplevd lignende? Er i 8pp nå... Og har EL testa i 5 av de, så har jo hatt sex på de rette dagene...hmmm.... Takknemlig for svar
Januar-nurk Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei. Jeg fikk også infeksjon etter utskrapning for 7 år siden. Var utrolig vondt og lå på sykehus i noen dager. Var også redd at jeg kanskje ikke kunne få barn i fremtiden.Tok dette opp med legen på sykehuset og han sa at infeksjonen ikke hadde gått vidre fra livmoren opp i egglederne. Jeg hadde kommet under behandling raskt. Uroet meg likevel, men i dag har jeg to flotte barn og vi pröver på nr 3 :-). Det kan jo ta litt tid å bli gravid så jeg ville ikke uroet meg for mye over dette enda. Vet det er lett å si, men jeg har hört at man lettere blir gravid om man tar det med ro og ikke stresser på for mye. Ha sex hver 3 dag i alle fall... Stå på. Håper det klaffer snart :-) Lykke til...
SuperKlar86Gravid Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar Jeg skal gjøre mitt BESTE for å slappe av. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå