LilleBebinMammanSin Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 lurer på om dere koser med magen jeg? jeg tar meg selv i å stryke og kose med magen så fort jeg står i ro eller setter meg.. hehe.. spiller ingen rolle hvor jeg er egentlig.. kan gjøre det når jeg står på butikken for å si det sånn:p er noen andre som er sånn? og når dere setter derer ned og koser med magen, får dere respons? syns det er så kjekt at han "svarer" når jeg stryker han hvorfor jeg spør er fordi en venninne av meg sa at når hun gikk gravid, så likte hun ikke magen sin..å syns det var ekkelt å ta på den.. så vi mennesker er så forskjellige... og hvordan er du??
Gjest eelis+spire Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg er 12+1 og koser masse med magen, selv om jeg ikke kjenner noe til den lille enda, hehe. Jeg våkna en morgen for et par dager siden av at jeg strøyk meg over magen :-))
Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg er sånn som du :-) Får respons innimellom, men ikke alltid.
ta|ie Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg elsker å kose med magen (babyen) Så har jeg ei lita jente som sparker som bare juling nedi her så jeg får respons så og si hele tida
2prinsesserogbim Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Koser også masse med magen. Har gjort det begge gangene... Eg sang masse for datteren min når hun låg inni magen, men har ikkje begynt enda denne gangen... Er 18+4.... får ikkje alltid respons, men kanskje seinare når eg e komt litt lenger... Fekk masse respons da datteren min låg inni magen
imoen Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Ja. Her koses det masse. Jeg får respons av han dersom han alt er våken. Da sparker han der hvor jeg lar hånda hvile litt.
Alle oss:) Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Koser med magen hele tida:) syns det er så utrolig koselig å gå gravid;) etter sist fødsel følte jeg meg plutselig så alene.. var jo ingen inni der, lenger:p.. Får masse respons, har visst en aktiv liten gutt/jente der inne. Er i uke 23 og kjenner spark/slag nesten hele tida, lurer litt på når den sover egentlig;) Var sånn med forrige også, og da kom det en veldig sterk gutt ut som var tidlig ute med alt det motoriske:) kanskje det blir sånn denne gangen også Mannen kjenner spark nesten uansett når han legger handa på magen, så det er koselig for han også. Storebroren har ikke kjent noe enda, for han har ikke tålmodighet til å kjenne etter:p
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 jeg også hele tiden... hehe klarer ikke slutte gjort de siden jeg var noen uker på vei er 28+1 i dag.. og han viser seg inni mellom "for mamman og pappan sin ;)"
2pluss1engel Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 jeg gjør ikke. er vel litt rar der kanskje.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå