Tonita Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Har ikke gjort det på mange år, men vurderer å hente ned påskepynten fra loftet... Hva pynter dere med da?
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Henger opp det ungene lager, men ikke ellers. Feirer ikke påske.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hjemme henger vi bare opp det gutta har laget i bhg. Men på hytta blir det mer påskepynt ja. Da er det gule lys, noen duker, litt kullinger og harer rundtomkring + et trau med påskeegg i ulike farger og fasonger.
mayaya Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Podens påskepynt, 2 kyllingtelys-greier og maasse tulipaner kommer opp. Ellers ikkeno
petite fleur Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Har ikke gjort det før, men i år har jeg kjøpt isoporegg og bånd og servietter osv, skal hive meg over decoupage og prøve å lage egne påskeegg. Tiden vil vise om de blir lagt fram til offentlig skue ;-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Har en svær vase jeg fyller med pusekatter ( disse greinene med hårete blomster) , pynter greinene med fargede egg . Setter frem det småen har laget i barnehagen
♥♥♥ Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 bittelitt. påskeduk og gule lys, noen få kyllinger og tre grener med pynteegg
Gjest Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Selvfølgelig pynter vi til påske! Det er jo høytid! Tar inn kvister som vi henger egg som ungene har malt, og fyller huset med påskeliljer og gule tulipaner, og lysegule og limegrønne lys i alle staker, og legger gule løpere på bordene. Og selvfølgelig påskeegg fylt med snop :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Nei. Har kun det poden hadde med hjem fra barnehagen fremme.
fox`y Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 ja vi pynter til påske:) gutta syns d er stas. koser oss virkelig i påsken med go mat,masse godt og finner på masse. koselig med litt gult osv.
piano♫ Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Ja :-) Kjøpte inn nye duker og lys før helga - skikkelig vårstemning. Og så supplerer jeg med litt gule lys, bjørkeris med kyllinger og egg, det ungene har laget mm. Ikke overpynta, men man ser at det er påske, ja :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 På hytta gjør vi det =)) Det er bare der vi har påskepynt =)))
musketingen Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Ja jeg pynter! Har lgt ut bilder av påskepynten på bloggen min: www.susannefralandet.blogspot.com Synes det er koselig m litt farge i stua:) Men pynter ikke like mye som jeg gjør til jul da! Og noen ganger dropper jeg det hvis jeg ikke gidder:)
Tøysetipp Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 Ja:-) Gule duker/løpere, påskeliljer, oppsatser, hjemmelaget pynt og malte egg som vi henger i bjørkeriset + litt nymotens påskekyllingpynt. + gule (te) lys. Koelig med påske som symboliserer at våren er i anmarsj:-) !
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 Jeg finner ikke igjen påskepynten min:( Har brukt å sette fram litt hvert år, men nå er den søkk vekk :s Har satt fram det Cornelia har laget i bhg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå