Gå til innhold

Når pakket dere fødebaggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk pakket den selv sist tror det var klart ca 3 uker før termin,hadde begynt litt før det og legge ned ting i den etterhvert,men fikk 2 uker før så var godt jeg hadde gjort den klar,ellers er jeg ikke sikker på hva mannen hadde pakket til meg og babyen,sikkert ikke noe praktisk,men hadde nok overlevd det,men greit og ha den klar,tenkte og begynne så smått om 1-2 uker er 7 uker til termin nå,er det tidlig?

Tenkte da å ta med:

Til meg:

Klær

Toalettsaker

Mobillader (får vel la mannen ta den med når han besøker oss,så jeg ikke blir uten strømm på mobilen i ukene før fødselen He,he)

Ammebh og truser

Ammeinnlegg

Sandaler.

Til babyen:

Klær/Hentesett

Smokk

Helseteppe

Gulpeklut

Er det noe mer man trenger,for min del er det ikke nødvendig men noen "ekstra luxus" på sykehuset som ipod,PC,blader og slikt,storkoste meg sist bare med lillegutt og syntes det var godt og hvile/sove/stelle meg når han hadde fått mat og sov,tiden gikk fort,så hadde jeg masse besøk,kjempekoselig. Hadde ikke en gang tid til PC'en da jeg kom hjem,jeg som satt klistra forran den hele sv.skapet sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har pakket min nå.. i uke 37:) og har ikke med meg noe mere enn deg ca..

eneste jeg har med meg som du ikke har skrevet opp er eget dopapir, og melkeoppsamler med lufte egenskaper slik at brystet får lufttørke... i stort håp om å ikke bli sår :) ååå i tilfelle råttefelle... brystvortekrem ;)

pc osv ser jeg for meg blir latterlig uintresant på sykehuset.. da er det bare beeebi som gjelder ;)

Skrevet

Jeg begynte å pakke den i går jeg, og er 37+0 i morgen.

Har pakket ned

til meg:

Klær; ammesinglet, ammetopp, hettejakke og en t-skjorte, sokker, amme-bh, truser.

Toalettsaker

Ammeinnlegg

Kamera og lader

Kjeks til fødselen

Drikkeflaske

Mangler å pakke:

Linse-og brilleutstyr

Helsekort og sånne papirer

Slippers

Lader til mobilen og mobilen

2 stk joggebukser

XL1-pulver eller noe i den duren

Det jeg bruker daglig av toalettsaker

Til baby:

Teppe

3 stk body i to str

2 sett sokker

2 stk luer (vanskelig å vite været den dagen vi skal hjem)

2 strømpebukser

Sett m/ genser og bukse

Sparkebukse

Hentesett

Får sikkert ikke brukt alt, men vi har et stykke til sykehuset, og greit å ha ting med med en gang.

Tar nok ikke med noen bøker eller noe, men har helt sikkert en lydbok på telefonen jeg kan høre på hvis jeg trenger det.

Jeg er glad jeg pakket bagen nå jeg, selv om sambo helt sikkert hadde fått med seg det jeg trenger. Men nå er den klar stort sett, så da trenger jeg ikke tenke på det mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...