Gjest yrild Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Har et problem... må begynne å jobbe 1-2 kvelder i uka og lillemann nå 3,5mnd (4,5 når jeg må begynne å jobbe) må være med Pappan sin, men... han nekter å drikke oppvarmet morsmelk! Han drikker fra flaske hvis melken er fersk, men jeg klarer ikke å pumpe ut nok til et fullt måltid på de timene før jeg må gå (han spiser hver andre time!). Hva ville dere gjort? MME de kveldene (om han nå vil ha det!)? Eller begynne med grøt eller grønnsaker som kveldsmat når han er 4 mnd?
Bumblebeee Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Kan du ikke prøve om han liker mme da? Da slipper du å styre med å pumpe hver gang han skal ha flaske. Ellers er det jo ikke noe i veien for å prøve med grøt ved 4 mnd alder, selv om det ikke har noen hast. Tror nok jeg ville prøvd mme først.
frøet76 Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Er du HELT sikker på at melken har passe temperatur? Min nektet å drikke den - DA DEN VAR LITT FOR KALD. Men da jeg varmet den litt mer, så gikk den ned på høykant. Bare ikke gjør den FOR varm da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå