Gå til innhold

Noen som har erfaring med at mannen har kuttet strengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer det fint? Tenker du/han noe over det?

Synst han det var litt skummelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en elsker som har kuttet strengen (ved et uhell) Jeg la ikke merke til det før han sa det selv! ;) Nå skal det sies at jeg ikke har øye for detaljer da, men det gjør absolutt igjen forskjell!!

Skrevet

Kuttet strengen ved et uhell? Du er klar over at å "kutte strengen" er å sterilisere seg?

Skrevet

Min mann har kuttet strengen.

Det tar ca 3 mnd'er etter operasjon da, før han er steril.

Så 26 April, da skal han sjekke seg hos legen at han er det.

(ca 30 utløsninger sier dem også, men legen ville ikke sjekke det enda for han sa at selvom han hadde hatt det og legen testet dette før 3 mnd'er var gått kunne testen være negativ. Og neste gang positiv! Så man skal la det gå 3 mnd'er)

Han syns ikke det var en skummel tanke i det hele tatt, vi har 3 barn så nå er det nok for oss :)) Sexlivet skal visst bli bedre også når man slipper å tenke på en uønsket graviditet :D

Nå har sårene grodd, og man kan ikke se det i det hele tatt.

Skrevet

Mitt sp.mål kvalifiseres sikkert til dagens teiteste, men lyder som følger... Når mannen kutter strengen, har han utløsning da? (sædavgang)??

Skrevet

Ja, du ser ikke forskjell, for den væsken sædcellene kommer i kommer fortsatt ut;)

Skrevet

Ja, en merker ingen forskjell på sædmengden siden selve sædcellene(som er de som stoppes ved en sterilisering) er bare en ørliten del av det som kommer.

Skrevet

Mannen min steriliserte seg i starten av november i fjor, og vi fikk beskjed om 20 utløsninger el to mnd, og da skulle det være sikkert. Han skulle også levere enn prøve, men det har ikke blitt gjort. Jeg tok mine siste p-piller på januar. Første dag/siste mens hos meg var 23 februar..... Satser på at kroppen har en tilvenningsfase etter å ha sluttet me pillen. Hadde liksom ikke tenkt å ha flere barn, har tre... ;o)

Men, ser ingen forskjell før/etter. Han har ingen problemer med å "prestere", vet mange gruer for det, men her har ikke det vært et problem ;o) Og sexlivet er bedre!!!! ;o)

Skrevet

Her ser det ut til at mannen har fått mere sædmengde faktisk :-O

(selvom det ikke er svømmere der da, regner jeg med) ^^

Skrevet

Takk for svar!

Hvor henvender man seg? Privatklinikk? Hva koster det der?

Og er det lang venteliste?

HI

Skrevet

Sjekk Fritt sykehusvalg ang ventetider. For å få det offentlig kan du henvende deg til fastegen som henviser viderer til det sykehuset du ønsker. Privat, f.eks volvat, blir det dyrere, men kortere ventetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...