Har 2 jenter Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vi skal pusse opp badet snart og greier ikke bli eige om hva vi vil ha. Jeg heller litt mot badekar pga datteren på halvannet år elsker å bade. Da må vi dusje i badekaret. Mens sambo ønsker dusj siden badet i utgangspunket er lite og ett badekar tar stor plass. Hva ville dere valgt og hvor stor glede har barna deres av badekar?
Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hadde det ikke vært plass til både badekar og dusj så hadde jeg droppet badekaret. Vi har begge deler, og badekaret brukes så og si aldri. Guttene blir heller med i dusjen og trives vel så godt der som i badekaret. Min erfaring med badekar er at når man ikke har det så savner man det, og når man har det så blir det omtrent aldri brukt ;-) Så jeg hadde gått for dusjhjørne.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hvis jenta også liker å dusje så hadde jeg tatt dusjhjørne. For vår del er jeg veldig glad for at vi beholdt badekaret (men vi har dusj utenom) da vi pusset opp, for datteren her i huset fant ut at dusj KUN var kult på babysvømming og overhodet ikke hjemme... Men antar at det er en vanesak også ) Jeg hadde ikke badekar da jeg vokste opp og da var det ekstra-ekstra stas å være på overnatting hos bestemødrene mine for da fikk jeg bade der )
Musemor med tre søte små Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Nå har vi såpass stort bad at vi har adskilt dusj og badekar, men dersom vi hadde hatt et lite bad ville jeg nok valgt badekar med dusj fremfor dusjhjørne. Gutten vår, og jeg elsker å bade....
Tipp topp Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Uten tvil badekar. Begge barna elsker å bade.
Boulengerina Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Hadde valgt badekar. Har selv badekar med dusj, og her bades det like ofte som det dusjes:) Finnes sånne hjørnebadekar også
petite fleur Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Ville valgt badekar, her brukes det nesten daglig. I tillegg er gutten vår litt redd dusjen :-) Nå har vi både dusj og badekar, men der vi bodde før hadde vi dusj i badekar - og det var helt supert
Har 2 jenter Skrevet 5. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2009 Takk for alle svar. Får tenke litt til i påsken, må bestemme oss uken etter...
Kvitrebekk Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Badekar! Uten tvil! Vi har også lite bad, men fikk akkurat plass til et badekar på kortveggen. Går fra vegg til vegg. Også satt vi opp dusjvegg på badekaret. Fungerer veldig bra og Emily på 14 mnd elsker å bade!
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 combi hjørnedusj med badekarr
trillemamma Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 Jeg hadde også valgt badekar, dere kan sette opp dusjvegg på badekaret.
Mille** Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Vi har badekar med dusj i nå og ungene begynner å vokse fra det. Mest stas når barna er små. Så for en mer varig løsning så ville jeg valgt dusjhjørne. Hvis vi blir å bygge hus nå i vår så blir vi å velge et dusjkabinett og en steamdusj, ikke badekar. )
Gjest Skrevet 5. april 2009 #14 Skrevet 5. april 2009 Vi har sånn badekarhjørne med dusj i. Sånn type steamdusj, med både tropisk regn, vanlig dusjhode, badekar med bobler, steam osv osv. Genialt! Deilig dusj og herlig badekar i ett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå