Gå til innhold

Phu..Jeg sto på anatomien!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig...så vet jeg ikke noe kan stoppe meg, men har lyst til å ta den en gang til få å forbedre resultatet, for ble amputert lesing pga dårlig motivasjon og sykebarn tida før eksamen...nå har jeg litt blod på tann og har fått tilbake lese og lærelysta igjen..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer;)

Tør man spørre hva du utdanner deg til?

Skrevet

Sykepleier, eksamen i anatomi, fysiologi og biokjemi for å være pirkete ;-)

Skrevet

gratulerer! jeg har hørt den er den mest vanskelige :)

Skrevet

Gratulerer!! Så godt at du fikk det til! Det er jo imponerende så mye annet som du hadde å tenke på rett før eksamenstiden! =)

Skrevet

Jeg skal også ta den på nytt. Sist gang møtte jeg helt uforberedt pga tragedie i familien. Hadde tenkt å bare levere blankt å konte, men da jeg kom klarte jeg likevel ikke å la vær å svare. Fikk en ikke helt verst karakter, men kan myyye bedre når jeg får lest og nå når jeg har jobbet noen år :o)

Skrevet

Herre min altså, det var jo GRATULERE jeg skulle si :o))) Er så herlig når man får gjort ting som gnager, spes eksamner :o)

Skrevet

hehe....skal ikke klage, stått på alt, men føler jeg har mye å gå på enda, så får legge inn litt høyere gir å prøve å fokusere litt mer. Nå skal jeg ha praksis så da er det kun pleieplan som skal skrives så nå har jeg virkelig muligheten til å lese meg litt mer opp på anatomien, for er nok litt av typen som vil ha resultater der jeg vet jeg har gjort mitt beste, og det var ikke mitt beste denne gangen, men kansje mitt beste etter forholda da..

Skrevet

Gratulerer - det er en vanskelig eksamen:-)) WELL done!

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre.

Så flott du har fått tilbake lese- og lærelysten ;-)

Skrevet

Gratulerer:) Det er kjempelurt å være god i anatomi, da gjør du det mye lettere for deg selv når patologien begynner! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...