Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561629 Herregud, håper for all del de holder seg langt unna stortinget!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Men finnes det ingen regler for hvilke partier som får komme inn på stortinget, så lenge de har stor nok andel velgere? De har jo tross alt bare en ting på programmet - innvandringsstopp og hjemsending av innvandrere. Det kan da virkelig ikke være noe konstruktivt for stortinget? Hvordan skal de ta standpunkt til alt det andre som skal taes opp da? Er det den personen som sitter som da skal stemme utfra personlige oppfatninger? Det vil da ihvertfall ikke være særlig demokratisk ovenfor velgerne... Merkelig parti.
mamarama og lille banan Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 de vil neppe få nok stemmer til å komme inn på stortinget. noe annet hadde jeg blitt forbauset og forstrekket over. jeg velger å tro at den norske velgerskaren er smartere enn som så.
Gjest -<<- Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Det er vel ingen fare for at de får noen representant, og om så skulle skje vil vedkommende antagelig bli til stor underholdning om ikke annet.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Ja, jeg regner egentlig med det... Syns ikke sånt har så mye på stortinget å gjøre, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå