Gå til innhold

Hvor langt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, enten så er jeg 6 uker eller så er jeg faktisk 10!!!! Sist "mens" jeg hadde var i slutten av februar, men den kom 1,5 uke for sent og var ikke full menstrasjon! Noen som har opplevd noe lignende?? Dette er min første graviditet så er skikkelig usikker!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,Jeg har opplevd noe lignende, min "mens" kom sist 4 dager for sent, (skal nevnes at det ikke har vært kluss i syklusen siden september/oktober 08)13-16 mars, men det var ikke full mentrasjon, gikk ikke med tampong. det var så lite, så jeg kaller det småblødninger jeg da.

Men gynekolog tok innvendig UL den 31 mars og kunne ikke se noe tegn til graviditet, kan det være for tidlig?? Tok graviditets test der og, men det var jo ikke morgen urin og det sa han ingenting om så ble litt sånn hmm... . men han påsto at testen var såpass sensitiv så den ville tatt opp hcg hvis det var der.jeg har hatt murringer i 4 uker nå, og siste uka har det vært mindre men kommer og går, vondt i korsrygg og brystvortene av og til. + hodet.

Så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, vet ikke om jeg er gravid eller ikke, får se om TR kommer til helgen eller om det bare er småblødninger som sist. dette er frustrerene...

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med å finne ut hvor langt du er på vei for jeg har ikke peiling, ville bare la deg vite at jeg har opplevd lignende i forhold til mens, men jeg vet jo ikke om jeg er gravid da.. blir gal av å vente. Når fikk du positiv test?

Skrevet

Jeg har skjønt at det har vært noe en stund nå egentlig, men tok test på onsdag! Den var veldig sterk!

Man kan egentlig stille kl og dato etter meg da mens altid kommer når det skal:) Jeg har hatt mye vondt i hodet og ryggen selv + vært VELDIG hormonell den siste tiden!!! Puppene er ømme her også, i perioder vel å merke(!!) men da er det så ille at jeg klarer ikke å komme nær de!

Skal på sykehuset til tirsdag for UL og samtale , så gru gleder meg veldig!!!!!!

Skjønner at du er frustrert! veldig godt! Lykke til ihvertfall :)

Skrevet

Ja det kan jeg og egentlig,for min mens kommer på dagen den skal, det var bare veldig annerledes denne gang, så får se til helgen, tester da..

men har du fått svak test før du fikk den sterke?

Takk for det, lykke til selv:)

Skrevet

Jeg fikk like sterkt begge gangene egentlig, ikke store farge forandringen!

Takker! blir spennende på UL til tirsdag!

Skrevet

Okey:) Men hvor lenge etter "mensen" testet du positivt? eller var det først nå på onsdag som var?

Ja keep me posted på Ulèn da:)

Skrevet

Jeg tok første test nå på onsdag som var (1.april av alle ting :P) så det var første positive!

Jupp will do! Skulle bare ønske det var i morgen så jeg slipper å gå å lure så fælt! 1 bebis isåfall vettu:D

Skrevet

Ja ok, kan jeg spørre deg hvor lenge " mensen" varte og hvordan den var? hadde du noen andre symptomer før og etter mens`?

Gratulerer så masse med positiv test altså! det har jeg også lyst på..

men i dag kan du jo si at det er i morgen, og det er sikkert deilig for deg;)

blir nok spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...