Dossa :) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon i dag hos legen. Har kjempe smerter på høyre side av magen, vondt når jeg puster og beveger meg. I tillegg er jenta mi blitt veldig stille.......har hørt hjertelyden så det roet meg litt......men kjenner lite bevegelser.......må sies at jeg er i uke 39 idag, så veit jo at hun har det trangt men hun har hele tiden gitt masse spark fra seg..... Er det noen som har opplevd det samme?? Går det fort over?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Lurer på om jeg ville ringt føden jeg, om for ikke annet å bare få bedskjeden om at jeg kan ta det med ro, at alt er helt normalt. =) De sier jo at vi skal følge med på bevegelser.
Snuppa + Spire Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har hatt urinveisinfeksjoner nesten hele svangerskapet, og gått på diverse antibiotika kurer, men tror ikke det har påvirket babyen, har hvertfall ikke merket noe til det, og legene sier det ikke skal ha noe å si. Får du behandling? Det bør du hvertfall få. Har og hatt nyrebekkenbetennelse, og da hadde jeg vondt i siden der nyrene ligger, kan det være du har fått det, siden du sier du har vondt i siden? Har du feber? Jeg ville bedt legen sende urinprøve til dyrkning, og fått vite hva bakterien heter, for om det er en gruppe B-streptokokk, skal du ha antibiotika nå og under fødsel, så kan jo være greit å vite, ikke alle leger som er oppdatert på dette har jeg fått erfare! Ellers er jo uvi ganske vanlig hos gravide, så sikkert ingenting å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå