Gå til innhold

He he, jeg har en kul svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg og svigermor en tur på kjøpesenteret her og shoppet litt. Det er ikke så ofte jeg og hun finner på noe i lag bare vi to, og det var veldig koselig.

Jeg er heldig med svigermoren min, hun er interessert i hva vi gjør og hvordan det går med oss, kommer med råd og tips når vi spør eller snakker om ting men hun blander seg aldri inn i det som er vårt domene. Jeg fortalte henne litt om hvordan det går med oss og prøvingen, for jeg er som regel veldig åpen om det som er mitt. Det var jo egentlig kun snakk om hva slagt pillekurer jeg har fått av gyn og sånn.

Helt på slutten av samtalen sier hun plutselig at vi får krysse fingrene for oss, og så legger hun til "så lenge du ikke krysser bena!"

Hi hi!

Jeg tror hun sa det litt uten å tenke seg om, for jeg så at hun ble flau også, he he. Jeg lo godt og synes det bare er morsomt. Hun er liksom ikke typen til å spøke litt på kanten så da er det jo bare enda morsommere!

Nei, jeg har en kul svigermor og synes jeg er veldig heldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...morsomt å lesa. Haha! Har ganske kul svigermor eg og....spesielt siden hu digge meg da :P Men kem gjør ikkje deeet... :P

Anyway..hu har kjeften te ein annleggsarbeider og fiseringen et ein mann, og kan drikka som ein sjøulk...så..koselig svigermor :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...