Gå til innhold

dere med refluxbarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fortonte måltidene seg da de var babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn drakk masse melk.. gulpet opp store deler av måltidet HVER gang.. 5-6 klesskift til dagen. Fikk påvist refluks når han var 19 mnd.

Skrevet

Det skjer ikke så ofte her, mye hyling under måøtidet sel om hun vil ha. Bruker laaaang tid, og gulper opp alt ca 1 gang i døgnet. Frustrert....

HI

Skrevet

Veldig mye sutring og uro var det på jenta mi. Men vi ble avfeid på helsestajonen. Hun gulpet sykt mye, av og til sprutgulping. rekorden var 4 hele antrekk gulpet ut før kl 12 om dagen- gjennomvått- og 3 pysjer klissvåte i legginga... Men det ga seg ved 10-månedersalderen, THANK GOD!! fy, så slitsomt det var!!!!" Etterpå sa de at hun antakelig hadde umoden lukkemuskel siden hun var prematur

Skrevet

men nå var jo spm ditt hvordan måltidene var- og de gikk egentlig fint. det var rett etterpå maset startet

Skrevet

Min er også prematur, så det er derfor jeg lurer på om det kan være reflux. Hun er 4mnd, 2 korrigert og problemene har tiltatt den siste måneden.

Skrevet

Ok, da ville jeg stått på litt- funnet ut mest mulig rundt dette selv og gått løs på HS- hørt hva de kan gjøre for å hjelpe deg. Utredning på sykehus el.l. De skjønne rikke hvor slitsomt dette ER! Holdt på å bli GAL., vasket og vasket og hun hadde det tydelig ikke godt, stakkar. Jenta vår var halvannen måned for tidlig født- og da er det ganske vanlig med umoden lukkemuskel. Finn ut hva du evt KAN få gjort med det før du blir tokig, er mitt råd. Jeg bare resignerte totalt.. Var SÅ glad da dette var over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...