Zeke Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 hadde mensen 24 mars. skal da ha eggløs. rundt 6 april. men i går og dag har jeg masse slim, i går litt friskt blod og brunt etterpå (sorry detaljer) idag masse blankt slim er dette da eggløsning eller er det kroppen som forbreder seg har hatt sex begge dagene i tillfelle da noen som veit
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det kan jo vær el kom litt før tia...eller så holde bare kroppen på å gjør seg skiiiikkelig fruktbar!!! Godt dåkker har hatt sånn just in case sex!! Hehe...
Tweak Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Det er helt vanlig å blø litt under eggløsningen, og det sies at man da er ekstra fruktbar også :-) El-slimet bruker å komme før el og fortsetter til el er over, så det er bare å ha masse sex helt til du ikke har el-slim lenger (og kanskje sex en dag til for sikkerhetsskyld!). Krysser fingrene for deg!
Zeke Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Takker begge to for svar, satser på at det er eggløsn. det stakk veldig på fredagskvelden, gubben sovna på sofan men "lurte" han på lørdagsmorgen håper det ikke var forseint da, blødde på ettermiddagen da, så satser på at vi traff hihhi bare for å ha sakt det gubben vil ha en til altså, men han vil ikke vite om når han Må prestere liksom hihihi så bare koser litt ekstra med ham rundt da
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Tror det dummeste me damer kan gjør e å sei te mannen at nå måå me ha sex for eg har eggløsning!! Haha!! Ekje alle menn som takla det presset!! Eg fekk nesten litt problemer..blei litt overivrig og "maste" litt..men tok meg heldigvis i det og gjekk over på skikkelig forføring! Myyye bedre resultater
Zeke Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Slik e min mann også, blir litt nervøs stakkar. de er litt rare de mannfolka, så her går det i forføringer som bare det, og han er heilt me han, han trur at jeg er bare utvilt å orker å ha sex siden jeg har ferie , vært litt hektisk på jobb de 2 siste ukene hihihi lykke til til deg og alle god påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå