Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 ...stiller de spørsmål om hvorfor man ikke heller jobber? Må jeg begrunne dette? Kan jeg velge selv om jeg f eks vil jobbe en viss prosentandel? Må jeg opplyse om at jeg vil studere? (ikke rett på utd støn; har grunnutd.)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Om barnet er under tre år får du bare spørsmål om hva du holder på med for tiden, altså om du studerer eller jobber eller bare skal være hjemme med barnet. Har du ikke barn under 3 er det krav om aktivitet. Sa skal du studere, jobbe eller være aktiv arbeidssøker for å få os. Man får ikke spørsmål om hvorfor man gjør det man gjør.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 ok takk for svar, men bare for å være sikker- jeg kan informere nav om at jeg ønsker å søke om os fordi jeg vil studere? ) igjen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 du trenger ikke informere at du søker fordi du skal studere, man pleier da å søke fordi det blir brudd. men man kan søke om forlenga grunnet utdannelse eller noe slikt. Bareta en telefon til dem du eller skriv en mail så finner du ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå