Miss Honey Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 andre som skal til valle hovin 15 juni med stor mage?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei, jeg har billett dit...vil da være 5 mnd + noen dager... Jeg tror ikke jeg reiser dit... Man kan jo bli presset i køen inn osv... men sku gjerne hatt med meg konserten. Men blir nok til at jeg sender samboer med en kompis. Hva tenker du?
Miss Honey Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 jeg regner med å gå ja, er 6 mnd da men er ganske sikker på at det skal gå fint jeg.. så lenge jeg ikke er utålmodig og presser meg inn i køen selv, så tror jeg det går bra. var på konserten i februar også da. så det er ikke verdens undergang om jeg ikke er god nok til å få det med meg;) men da var det i hvert fall full kaos i køen. jeg var jo edru, noe ingen andre rundt meg var så jeg holdt meg bare litt til siden. tok litt lenger tid å komme inn, men jeg slapp all ekkel kroppskontakt med fulle fremmede mennesker;)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Hehe ja greit å slippe det... Jeg har veldig lyst og dra, så bestemmer meg ikke endelig enda. Skal jo i såfall med sambo og to kompiser så de passer nok godt på meg i køen....
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hei Jeg skulle egnetlig, men velger å ikke gå så jeg selger min Billett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå