Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her inne som har fått det eller står i fare for det??? hvor mye proteiner hadde dere i urinen og hva lå blodtrykket på????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger i faresonen. Har ikke spesielt høyt blodtrykk, ca 130/80 men jeg har mye pannehodepine, kvalme og oppkast, og 2 på ødemer. +1 på proteiner (ikke morgenurin)

Jeg fikk svangerskapsforgiftning helt på slutten av svangerskapet forrige gang, omtrent på termindato, og ble satt i gang 3 dager over pga sterke smerter i leveren (HELLP-symptomer) og det kom veldig brått på. Hadde ingen symptomer på svangerskapsforgiftning bare få dager før termin, den gangen.

Skal på kontroll både mandag og på onsdag, har termin neste helg.

Skrevet

Er i uke 25 og har +1 prot og 140/75 i bt. Så må begynne å gå til kontroll en gang i uka, venter tvillinger - så kontrolleres vanligvis annenhver uke. Har ingen andre symptomer enda så det går nok greit tenker jeg.

Skrevet

har +1 i protein, hadde bl.trykk 142 over 97. ingen ødemer omtrent,men flimring,hodepine og oppkast til tider. ble da innnlagt til observasjon på sykehus. det har blitt bedre etter strengt sengeleie....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...