mayaya Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 God morgen! Vi må kjøpe vårdress i morgen, men vet ikke hvilken.. Har brukt Reima før, men er åpen for andre forslag også. Hvilke andre dresser er like vanntette?
Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Polar & Pyret er supre. Eller har jo Reflex et veldig godt rykte på seg da.
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 PoP sine har jeg hørt så diverse om, vi hadde nemlig nesten bestemt oss for den.. Rimelig er den jo og.. Men nå har vi slått den fra oss. Reflex og Ticket har jeg ikke sett på. Ingen som vet hvor jeg finner disse vannsøylene da, som de testes med??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Reimafan som jeg er har jeg faktisk gått til innkjøp av en Trolldress (var på tilbud ikke lenge før jeg fødte) som har avtagbart ullfor og dermed kan brukes uten for som vår/høstdress. Den er helt ypperlig! Ei venninne osm har hatt dressen noen sesonger lenger enn oss og hun har hatt ungene ute i øsende regnvær og ungene er like tørre etter heftig lek. Den koster jo ei skjorte da, men kan jo til gjengjeld brukes både vår, høst og vinter.
mamma30.06.07 Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Har kjøpt reflex sin på barnas hus til 399 kr. De hadde tre forskjellige fra reflex, men dette var den som lå midt på i pris og var like god som den dyreste. Lilla, rosa eller blå med noen fisk på armene. Veldig fin og kjempe god på min lille frøken på 22mnd som er mye i bevegelse. Ikke klam eller noe, men obs. den er stor i størrelsen.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Vi har hatt to ulike modeller av Reflex i vinter/høst og de er IKKE vanntette slik som Reima tec! Kliss våte unger hver dag det regner og er dammer, kjipt :-( Aldri mer Reflex for oss i hvertfall.
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2009 Jeg er aller mest nøye på det med vanntetthet, så med Alva sin erfaring over her, tror jeg Reflex utgår. Ticket da, vet noen hvilken vannsøyle den har ifht Reimatec?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Jeg mener at Ticket har en vannsøyle på 10.000mm. Hva reima har vet jeg ikke.. Har god erfaring med Troll også
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Fant denne linken nå. http://www.barnetmitt.com/forum/thread/138848867
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2009 Men gjelder ikke den linken vinterdresser? Siden den er fra oktober liksom, jeg ser ikke for meg at folk kjøpte parkdress da? Eller?
-------- Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 Her fikk sønnen en dress til bursdagen sin som heter Navigare (hvis jeg husker rett) - den er kjøpt på Obs. Koster egentlig 700, men var sånn medlemstilbud da min mormor kjøpte den.. Jeg var litt skeptisk - nytt merke osv. Men han bader i vanndammer med den dressen, leker i søla osv og han er like tørr. Så er super fornøyd!!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Jo men kvaliteten er stort sett den samme på både vår og vinterdresser. Ticket har iallefall en vannsøyle på 10.000 mm på alle dressene de har hele året.
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2009 Oki Hvilke butikker selger Ticket da?
mamma til fire små Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 er også på utkikk etter dresser. kan ikke dere som kommer med forslag nevne ca pris og hvor de selges?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2009 #18 Skrevet 5. april 2009 Lille martine på Byhaven og Bebito på solsiden har Ticket iallefall
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 5. april 2009 Ah! Da skal jeg se på Solsiden i morgen! Fikk tips om en Reimabutikk der også
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Bebito selger ikke reima da, men jeg mener kanskje ragazzi inne på solsiden gjør det? Iallefall selger XY på byhaven også reima. Det ligger ved siden av Lille martine.
mayaya Skrevet 5. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 5. april 2009 Ragazzi har Reima ja, men bare de blå og stripete :-p
fox`y Skrevet 5. april 2009 #22 Skrevet 5. april 2009 jeg har alldrig hatt reima dress til mine gutter, å de har aldrig vært blaut eller kald. elste mann går i graåsen så de er ute nesten hele tiden og turer 3-4 ganger pr uke. Han har regntøy fra obs han og vanlig vinterdress:) Har brukt HH, navigare, å billi merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå